ecaro Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Vi driver med en slik sove metode. Gutten vår hyler og vi sitter å tar tiden mellom hver gang vi skal inn...Huff så FÆLT det er. Håper bare det hjelper til slutt!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Det går over når han gir opp.. Og det er ikke rette metoden ågjøre det på spør du meg. Et stakkars barn må gi opp fordi han ikke får trøst av foreldrene sine.. Respekterer at dere velger å gjøre det sånn, men jeg ville ikke gjort det.
kleenex Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Ja jeg hvet, var der for noen uker siden, men nå har vi en gutt som legger seg kl 19.00 hver dag uten en lyd (helt utrolig, hadde ikke rutiner i det hele tatt før og han måtte bysses eller puppes i søvn) han vokner mellom halv seks og halv åtte om morran nå og hvis han vokner halv seks sovner han igjenn etter litt pupp
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hvis magefølelsen din sier at dette er ingen god måte å behandle barnet ditt på, så følg magefølelsen, vel!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 ecaro; vi har benyttet samme metoden, heldigvis ble det bare en eneste kveld:) Så det kan du i allefall trøste deg med. Dersom det ikke er bedre i morgen vil jeg anbefale at du hører med 2nj som er her inne om metoden hun har brukt. Den heter "pick up, put down" og går under "no cry sleep solutions" Den skal visst være kjempebra!
ecaro Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 TAkk for alle tilbakemeldinger. Det var fælt når det stod på i natt. MEN det som var godt var at jeg kunne ta han opp å roe han hvert kvarter. 1 gang skrek han i 1,5 time og sov deretter 7 timer så en ny 1,5 time og våknet blid og fornøyd på morgenen. Det vil si at jeg fikk sove mere sammenhengende i natt en jeg har gjort på lenge.....Så får vi se i natt da......:0)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Hm vi skulle også prøve dette, var rimelige desperate tilslutt, men jeg nektet. Trur ikke de har noe godt av å grine seg i søvn, og trur at de griner rett og slett for at de ikke vil være alene. Løsningen hos oss var at vi la tulla i senga sa natt og slik. Så lot vi døren på rommet hennes stå åpen og satt oss på en stol rett utenfor slik at hun kunne se at vi satt der (satt og leste litt og slik) snakket ikke med henne.Var litt gira i begynnelsen men la seg ned igjen når hun forsto at d var liten respons og hente, hun var helt rolig, og tittet på meg/han i ny og ne for å se at vi var der. første dagen brukte hun ca 20. min før hun sovna, etter noen dager bare 5 min. holdt på med dette i en uke ca. og så var d gjort d var så absolutt verdt d. Nå legger hun seg som en drøm og har aldri vært problemer med dette siden. Sier ikke at dette funker på dere gutt, men var veldig vellykket her. Håper uansett at d blir lettere å legge gutten etterhvert da, den metoden du prøver nå er jo brukt av mange og har hjulpet mange. Vi ble anbefalt den av helsesøster. Går nok fint skal du se. Lykke til : )
ecaro Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2007 Ja det er sikkert sånn at barn er forkjellige og ulike metoder fungerer på ulike barn. Vi har prøvd alle de snille metodene så lenge nå og måtte bare til slutt prøvde dette før jeg ble helt utslitt. Håper det funker til slutt da:0) Det som er litt rar med vår er at i går hyl grein han i en og en halt time sovna og sov lenge. Nå har han holdt på en time gråter i ny og ned, men ligger mest å sparker av seg dynen. Går nå inn og ut som det passer og håper han sovner til slutt. Har satt døren litt på gløtt sånn at han hører meg.. JE..SP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå