Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg? har ikke bestemt meg om jeg skal beholde barnet engang..men klarer ikke la vær å sjekke ut disse sidene. I følge terminkalkulatoren har jeg termin 6 november. Er ikke sammen med han som er far til barnet, har ikke sagt det til han ennå. Han er ute å reiser.. Har kanksje bestemt meg innerst inne..men vet ikke om jeg klarer dette alene? Det kommer til å bli tøft..familen min bor ikke her..må jeg flytte hjem? Hvordan skal jeg klare meg økonomisk? Betaler allerede masse på leilighet og billån..Hva hva vil mamma og pappa si? Hva vil han si? Det er så mange tanker som svirrer rundt i hodet mitt om dagen.. Unner ikke min værste fiende å måtte ta et slikt valg...det føles så uvirkelig! Alle sier de vil støtte meg uansett hvilket valg jeg tar..men det er mitt valg..og jeg vet ikke om jeg klarer det..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

 

Skulle ønske at jeg kunne lånt deg en tryllestav og så kunne det blitt løsninger på alt bare med litt hokus pokus....men så enkelt er desverre ikke dette livet. Som du sier selv er du i en situasjon der det til syvende og sist er du som må ta valget, og jeg skal passe meg for å gi for mange råd, MEN jeg synest å skimte et aldri så lite ønske og håp mellom linjene dine og det skal du prøve å gripe tak i. Nå vet jeg ikke noe om din situasjon mtp jobb, nettverk forhold til familie etc, men jeg vil nok anbefale deg å fortelle barnets far og foreldrene dine hvordan ståa er. Vær også ærlig på hvordan du har det og alle de kaotiske tankene som suser gjennom hodet ditt nå om dagen. Økonomi kan være en utfordring, men ikke glem at det finnest fine rimelige alternativer både til babyutstyr etc. Det er jo ikke tingene som skal gjøre oss lykkelige.

 

Du er modig og ærlig om din situasjon og det tar jeg hatten av for. Jeg krysser i alle fall fingrene for deg og håper at du klarer å ta et valg som blir ditt valg uansett utfall - ikke andres. Det er det viktigste tror jeg! Hadde jeg hatt en sitatordbok for hånden akkurat nå så hadde jeg nok ønsket å sende deg noen linjer om livets krumspring og plutselige vendinger, men det har jeg ikke (heldigvis for deg kansje;-)) så jeg avslutter heller med å sende deg noen gode tanker i natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Først vil jeg gi deg en klem. Dette er ikke noe lett valg nei. Har selv vært igjennom det en gang, og det unner jeg ingen.

Høres ut som du er litt i tvil, og da råder jeg deg til å tenke deg nøye igjennom før du tar en avgjørelse. Ønsker deg lykke til med valget.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg..jeg skal beholde barnet! Så får det bære eller briste.. :) Nå må jeg bare få sagt det til barnefaren og mine foreldre..

 

Tror jeg har termin rundt 6-7 november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har bestemt deg!!!! Håper det går greit når du forteller de andre det. Er sikker på at det går bra, og du klarer morsrollen veldig bra det er jeg sikker på ;) Stol på deg selv og ditt valg uansett hva den blivende far, og dine foreldre sier!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...