Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy F... så vondt jeg har i kroppen. Kjennes ut som om jeg har åpne sår i halsen og hodet dundrer kontinuerlig...

Sukk, er vel influensa dette her? Og jeg som ikke har tid til det nå :(

Noen som har hatt influensa mens de var gravide? Føler man seg mye verre da....., eller er det bare jeg som synes synd på meg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger og snufser no eg. oghar ekstrem skallebank! :( Var hos legen og fikk beskjed om å bare ta tiden til hjelp. Så skal være hjemme en uke.. Var helt utslått i helgen, men begynner å komme meg. men ja, eg føler meg ganske dårlig, Så eg synes vi skal ha lov til å synes litt synd på oss selv. :)

Skrevet

Jeg fikk influensa som gikk over for etpar uker siden. Men på tirsdag natt i forrige uke fikk jeg jaggu ørebetennelse. Og deretter fikk jeg bihulebetennelse...Er sykmeldt ut uka her. Har hatt så vondt i hodet og ansiktet at jeg har måttet ligge i senga mi i mørket siden onsdag nå.Får ingen medisiner siden gravid og får ikke ta nesespray (kun saltvann) Slitsomt!! og vondt! Ikke er sjefen særlig fornøyd heller. Begynner å bli litt bedre nå, men har mista både hørsel, luktesans og smakssans og har sikkert gått ned minst 30 kg. Stakkars lilleguttebebisen i magen min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...