Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..ikke dra til en annen by i utdrikkingslag til en venninne pga at jeg ammer, og derfor er avhengig av å bo hos noen som kan passe gullet mens jeg er med på festen. Den eneste aktuelle jeg kjenner i den byen bor på en liten hybel, så det frister ikke så veldig. Vet ikke så mye om planene ennå, men ofte varer et utdrikkingslag hele dagen. Har ikke lyst å overlate gullet til en annen en hel dag når hun er vant med å ammes (har aldri fått flaske). Hun er 7 mnd.

Er redd for å såre både hun som skal drikkes ut og hun som arrangerer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope, jeg hadde ikke dratt! De klarer helt sikkert lage liv uten deg denne gangen. En annen gang er du med, når du har tid og anledning.

Forstår deg veldig godt ang det å være borte fra beibis, praktiske problemer osv. Dessuten passer amming og fyll dårlig sammen, fyll kan faktisk ødelegge utdrivningsrefleksen permanent! Og det må jo være galkjipt å miste ammingen pga et utdrikningslag...

Jeg skal gifte meg i sommer, men har bestillt snill variant av utdrikningslag pga lillegutt og ammingen.

Skrevet

Nei, amming er veldig god grunn. De aller fleste damer, både med og uten barn skjønner det nok selv om mange sikkert kommer til å regne på hvor mye du kan drikke uten at det er farlig for barnet og greier:)

Skrevet

Nei det er ikke uhøflig. Venninnen din har sikkert forståelse for at det blir litt vanskelig for deg.

Jeg er i samme situasjon selv, er invitert i to utdrikkingslag i andre byer enn der vi bor, men kommer ikke til å dra. Det blir rett og slett for mye styr med amming.

Skrevet

Det høres ut som du ikke har lyst og da er det den beste unnskyldningen i verden.

Men dersom du har lyst, så skaff deg barnevakt ikke bare for dagen men dagen etter også og dra og ha det litt moro. Hvis lille er 7 mnd så er det ingen som rynker på nesa om du har lyst til å unne deg litt moro, og heller ei litt alkohol:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...