tante grusom master of law Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Lillemann fikk 3-månedersvaksinen idag og har nå ca 39.5 i feber. Vet man ikke trenger å gi paracet da, men han har ikke sovet noe siden kl12 idag. Burde jag gi paracet sånn at han får sove? Råd??????
tante grusom master of law Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2007 OPS! Mente 38.5 i feber!!!!
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Da gullet vårt fikk vaksinene fikk han 38.8 på kvelden rett før han la seg. Da ga jeg han en paracet. Ville ikke legge han og lure på om han fikk mer feber liksom. Målte temp. på natta da han var våken, 37.3 =) Så jeg ville gitt i hvert fall før leggetid. Men det er meg! ;-)
tante grusom master of law Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 Ja, det er vel viktig at de får sove? Han er ikke i nærheten av å sovne nå. Tror jeg gjør som deg jeg! Tusen takk for svar:)
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Ja, ville helt klart gitt han. Ikke noe godt når han plages med det. Og han tar ingen skade av det. =) Gi han det så får gullet sove og dere fred i sjela =) Hi hi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå