Gå til innhold

angående dib-treff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som går på dib-treff: Dukket dere bare opp en dag uten å kjenne noen fra før, eller dro dere sammen med venner sånn at dere ikke kom helt som en utenforstående? Jeg kjenner ingen som går på treff nemlig, men kunne tenkt meg å gå for å bli kjent med andre mødre. Er bare litt redd for at man "trenger seg på" når man bare dukker opp sånn uten videre...

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på dib-treff, men var på bim-treff da jeg var gravid. Da gikk jeg uten å kjenne noen, og forsto det slik at flere av de andre ikke hadde vært der før heller. Det var kjempekoselig, men av diverse grunner ble det bare to treff på meg. Har derfor ikke kontakt med noen av de andre i nå.

Det er nok bare å møte opp med friskt mot. De fleste som går på slike treff ønsker jo å bli kjent med nye mennesker i noenlunde samme livssituasjon! Lykke til :o)

Skrevet

Jeg dro på gravid treff uten å kjenne noen. Dro så på baby treff og traff igjen noen av de som var på gravid treff og noen nye. Og nå har jeg blitt kjent og venninne med en kjempefin gjeng:)

Skrevet

Jeg hadde ikke vært på noen bim-treff, men etter jeg hadde født, hadde jeg lyst til å treffe andre mødre, så da bare dukket jeg opp på et dib-treff uten å kjenne noen der fra før. Nå har jeg vært på en del treff, og blitt bedre kjent med enkelte. Men det varierer jo fra gang til gang hvem som er der, og stadig noen nye..:) Så bare gå på treff du. Det blir nok koselig:)

Skrevet

bare prat litt med de aktuelle på treffsidene på forhånd så blir du litt varm i trøya før du treffer de i virkeligheten. de fleste har vært der; usikre på om de passer inn i gjengen, ny i gjengen osv. derfor er de fleste veldig forståelsesfulle og inkluderende overfor nye:)

Skrevet

jeg lurer litt på det samme som deg.. er ikke sånn kjempe utadvent.. men har samtidig lyst til å bli kjent med andre mødre.. men jeg syns det er litt skummelt! hehe, er litt pingle!

Skrevet

hehe, da er vi vel to :) Litt redd for å stå der som en dust med ungen på armen, og "tigge" om venner : ) hehe...

Skrevet

Hvis noen av dere hører til i Fr.stad-området så håper jeg virkelig dere tar dere en tur i morgen=)

Og nei, man trenger ikke kjenne noen!

I morgen kommer det forresten hvertfall en til som aldri har truffet noen der så...

Kan forøvrig også sende meg en PM hvis jeg skal møte noen i nærheten som synes det er litt ekkelt=)

Skrevet

jeg dro på dib-treff å hadde med en venninne å venninna hennes. Er skikkelig pinglete jeg :-)

Men jeg angrer ikke et sekund! det var det lureste jeg har gjort etter jeg fikk jenta mi. Ble kjent med SÅ mange i samme situasjon som meg, å vi har hatt det så mye morsomt sammen, både med og uten barn.

Jeg har blitt kjent med noen yngre noen eldre og noen på samme alder som meg. Vi kommer alle kjempegodt overens, noe jeg synes er litt rart egentlig :-)

Skrevet

ja, jeg tror jeg skal ta motet til meg å komme meg på et sånnt treff.. er bare redd for å sitte der å alle prater (for de kjenner hverandre fra før av) mens jeg sitter "alene" og ikke har noen å prate med... Er fra Oslo foresten (ikke Fredrikstad) =)

Skrevet

Hehe, bare tok en sjans, jeg=)

Men uansett så blir du nok ikke sittende alene uten å skravle, skal du se! Ta deg en tur du=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...