Gå til innhold

Skal reise bort i morgen...


Chanelle med ♀♂♂♂

Anbefalte innlegg

hei! jeg lurer på om du ser om jeg er gravid nå? :) du spådde meg gravid i mars, eller rundt om der.. jeg: 260185 han: 110487

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. Jeg ser det i en skuff. Her er mye annet rart rundt her. Kanskje er dette en sånn "samle"-skuff, heller enn en dokument skuff.

Klarer ikke helt å beskrive hvor denne skuffen er, men her er noen lyse gardiner rett ved. Håper du finner det/har funnet det!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mammaen til Odin

Så heldig du er med spire!! Gratulerer.

Første bildet som kom kjapt var gutt, men; jeg tolker dette nå til å være din nåværende sønn. for her er også et bilde av en stolt liten storebror, med en liten bebiss i rosa som ligger på fanget hans. Mener med det at du trolig har ei jente i magen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan lurte på om du kunne spå meg også..har prøvd å bli gravid siden sist sommer men den første forsoket endte opp med MA i november.nå har vi prøvd siden og får ingen resultat...lurte på om når jeg blir gravid?? evt.hva blir det?? :) takk på forhånd klemz*

 

jeg født 19.10.73

han født 22.05.76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Har alltid vært glad i barn. For fem år siden fikk vi ei tulle og har nå prøvd i to år for å lage søsken.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen chanelle...

Vi mistet i helgen, hadde en SA i uke 14..

 

Så no lure eg istede på om du ser når egblir gravid igjen. håpe ikkje d e lenge til.

 

evt kjønn.

 

går d bra denne gangen?

 

F: 15.06.80

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

har fått kjæreste!!

 

kan du se noe om oss?

jeg er ganske sikker på at han er "the one" hehe, kan du se noe om fremtiden vår? blir det bryllup og baby? (vi snakker om det)

 

han 31.10.74

jeg 09.10.75

sønnen min 16.04.04

 

tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... har lett i de få skuffene vi har. Lyse gardiner har vi på hele stua da! Skal lete igjen der ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Fint om du kunne sett litt på meg. Lurer som mange andre på om jeg og min samboer klarer bli gravide? Vi har hatt 16 prøvemåneder nå. Skal ta prøverør om en måned. Hva skjer?

Håper du ser noe.

 

jeg 070176

sambo 230570

 

Tusen takk og klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg får slenge meg på her og da :)

 

Lurer på kjærligheten holder den seg stabil, økonomi blir det noen bedring her og får jeg meg jobb etter endt permisjon, må jeg søke mangen plasser før jeg finner noe?

Skal ha en operasjon men vet ikke helt når, må bestille plass først, kommer den til å gå greit, får jeg mye plager etterpå, blir det gjort før sommeren?

Og ellers hvis du ser noe på meg :)

 

Jeg 18.12.68

Han 16.04.69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Eg har termin den 6 april med nr 3, har ei jente og ein gut frå før. Kjem den i påska? Var sikker på at det var ein gut i starten, men er ikkje so sikker lenger. Blir dette siste barnet vårt?

Eg er født 25.02.79 og mannen 09.02.71 :o) På førehand takk :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Håper du kan se på oss. Det vi lurer på er når neste kommer, hvor mange og hvilket kjønn.

Lurer å på om du kan se noe nytt ang jobb, hvilken sjanger.

 

Jeg 130474

Han 010184

Prinsen 250806

 

Takker så masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo !!

Lurer på om jeg om jeg kommer til å bytte jobb i løpet av året. har tre barn nå kommer vi til å få flere og evt. hvilke kjønn?

 

jeg 131072

han 011176

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg lurer på om jeg og min mann kommer til og få barn sammen. og eventuelt når. ønsker meg veldig et barn til.

 

jeg er født 060778

han er født 250175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt.

 

barna er født, 300193

130195

141298

4901

14803

 

mannen min 170867

jeg født 271067 føler at det går til helvete,kan du se/spå.

 

Hae fått en tøff beskjed.

Kan jo si jeg nesten helt til kjelleren.

har ikke noe med forholdet til gubben. men ungene og meg for og si det sånn.

mamma39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se når jeg blir gravid? skal i gang med sprøytebehandling like etter påske for å fremkalle eggløsning. ser du hvor lang tid det tar før det sitter en spire? evt kjønn og:)

 

min fødselsdato 16.03.84

sambo 14.08.73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, du har sett på meg før men kan gjerne se igjen. Nå har jeg fått satt inn egg via ivf og venter spent om det blir graviditet av det!!,-)

 

Jeg 260469 han 051267, to jenter fra før.

 

Et spørsmål til: Det åpnet seg en mulighet for meg som kan kanskje bli til noe eget, skal jeg tørre å ta sjangsen? Jeg er i full jobb og planlegger ikke slutte med det første, men det har jo med investering å gjøre og å begynne med et prosjekt nå når jeg evt snart skal ha barn.. Hmmm, ser du noe lurt??

 

Klem, God Påske;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...