Gå til innhold

spark i blæra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som opplever dette? Lillegutt i magen har i store deler av dagen sparket meg i blæra. Av og til så hardt at jeg hopper til i stolen, og føler at jeg holder på å tisse på meg. Er i uke 22. I forrige svangerskap opplevde jeg bare lette spark mot magen, så dette er helt nytt for meg. Noen som har opplevd at babyen ligger sånn i lengere tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp..Det er så ubehagelig.

Jeg hadde det ikke sånn sist jeg gikk gravid,men denne gangen ligger han sånn til at jeg har kjent spark mot blæra i noen uker nå.

Jeg er kommet til uke 24 og det blir ikke akkurat svakere spark;o)

Skrevet

Har ikke kjent det så mange ganger, men de gangene gullet virkelig har tatt i og vist muskler, har jeg såklart vært skikkelig tissetrengt!

Heldigvis er det bare et spark eller to, også finner h*n noe annet å sparke på, men ja, det er litt ubehagelig akkurat der!

Skrevet

Takk for svar! Blir vel vant til dette også:) Betryggende å kjenne at det er liv ihvertfall! Har dyttet litt på magen, og nå sparker det foran igjen, men regner med at blæra får gjennomgå flere ganger:)

Skrevet

Har d slik jeg også, er grusomt vondt!

Våkner på natta av at blæra og/eller underlivet er trampoline, au au au!

Håper d bedrer seg snart, ellers blir jeg sprø :)

er 23+6 i dag.

Skrevet

Ja, det hender at han sparker til, men som oftest virker det som om han legger seg godt til rette på blæra over lenger tid, for så plutselig å finne på noe annet. Så nå har jeg begynt å liksom løfte opp magen med gutten og hele altet, slik at han heves litt fra blæra. da kanskje han flytter seg selv. Deeeeeeeeeeeet presset, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...