Gå til innhold

Er det noen mandagsveiere her....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis det er det, hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går rett vest,men prøver igjen:) Hare hatt syke unger,og deretter tur til Danmark så får prøve og være flinkere denne uken! Med deg da?

Skrevet

Vel, er ikke det helt store her heller, men jeg var på 3 skiturer forrige uke (med pulk), og det er jeg godt fornøyd med. Ja, men da "snakkes" vi til uka da, så får vi håpe det går veien da..

Skrevet

Ohj, der var dere, ja!

trodde alle hadde firduftet, jeg, og siden jeg hadde lagt på meg 1,1 kilo mens jeg var på ferie i Frankrike, etter å ha gått ned litt over ett før det, tenkte jeg at jeg ikke skulle rope så høyt her inne.

 

Jeg var altså 62, 8 i forigårs. Hadde lagt meg ut en centimeter her og der også, så alt jeg hadde fått vekk kar kommet på igjen.

 

Men, OK - da kjører vi på videre.

 

Snakkes på mandag - lykke til.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...