Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 hehe.. jada har ikke slutta med sånn ting fordi jeg er gravid..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Det trenger jeg da ikke:) Får det typen til å gjøre det for meg..hehe! Det er en side som heter sex i svangerskapet hvis du har behov for å snakke om sex...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Seff masserer jeg den. Har så mye blod i kroppen for tiden at jeg gjerne tar to om dagen, e m mannen og en selv.Lett å bli kår når man er gravid
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 tror hi er en kåt gammel mann som ikkje får seg nokka i :-)hehehehehehe...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 å si det kun fordi i skjønne ikkje koffor en ska være anonym az...ikkje nokka vits i det....vi e da voksne å takler vel ulike "rare" spørsmål vel????
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 jeg tror også hi er mann, både fordi h*n er anonym og pga valg av ord....Tror de fleste her inne hadde spurt på en litt annen måte...
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Tror jeg også... En gravid kvinne ville vel spurt om det var vanliå bli kåtere og onanere oftere når man er gravid eller noe, og ikke "Noen som tar på seg selv? Masserer klitta?". Bare å spørre OM noen tar på seg selv... De fleste gjør vel dette, spørsmålet er vel heller om man gjør det mer eller mindre når man er gravid? er jo en helt naturlig ting dette da, vi har jo våre behov Sex i svangerskapet er en fin side dersom man trenger å få snakket om sex
nybakt_mamma Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 hehe morro tema dette ble da. jeg og samboeren har nesten mere sex nå enn før jeg ble gravid.. orgasmeme er også mer intense syns jeg. og tar meg gjærne en til til orgasmeland alene også,,,hehe
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 hehe...sånn e det her også signe...hehe... artig tema ja,men spørsmålet var litt feil formulert....så tror nok det e en despo fyr som ligg der hjemme å tenke på de gravide kvinnne som er blitt så lystne... uff må le az....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå