Luans mamma Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Ser at det er en del som arrangerer treff rundt omkring. Jeg er nå i uke 25 og føler at jeg har behov for å kunne prate med andre som er i samme situasjon som meg, dele opplevelser og erfaringer. Det hadde vært moro å samle alle gravide fra Grenland.... Skal forresten til jordmor for første gang om 2 1/2 uke og da skal jeg bl.a. etterlyse svangerskapskurs. Noen som har vært/skal være/er med på det?
nybaby09 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Hei jeg skal på fødselsforbredende kurs som holdes av jordmor, jeg går på sentrum helsestasjon i Porsgrunn De holdt ikke reine svangerskaps kurs lengre, men ett kus over noen kvelder som ble avsluttet med omvisning på fødeavdelingen på ST. Jeg er 19+4 i dag så du har kommet litt lenger enn meg Ønsker deg lykke tid hos Jordmor, det er veldig hyggelig
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 hei du har post! det er svangerskaps kurs på solum!vi var med når jeg gikk med veronica for 4 år siden å var veldig fornøyd! er det der du skal til jordmor! jeg går hos regina! veit det er flere fra grenland har men har ikke sett dem på lenge!
Joolimooli Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Ja!!! Jeg er med på det! Jeg er 24+3 i dag, og vil gjerne treffe flere i Grenlandsområdet! Er fra Porsgrunn og går jevnlig til jordmor på helsestasjonen her (hun er kjempe koselig!) Skal også på fødselsforbredene kurs på helsestasjonen etterhvert.
Luans mamma Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Jeg skal til jordmorkontoret på Herkules, ovenfor posten der...(Ved siden av Shell-stasjonen.) Blir første gang. Er veldig spent. Har sett posten fra deg. Skal svare deg straks.
Luans mamma Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 Oi,da har vi termin veldig likt vi da =) Jeg har termin 23.06. Det hadde vært gøy å kunne treffes. Hvor skulle vi i så fall ha møttes da? Forslag????
Luans mamma Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2007 Du Joolimooli må forresten få deg en profil. Jeg får ikke sendt deg noen privat melding. Det er veldig kjekt, for det er ikke sikkert du er her inne samtidig som jeg...
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 hei jeg har svart deg på sia di! bare si ifra dere når dere har tid for jeg er bare hjemme!
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Heisann folkens! Jeg skal flytte til porsgrunn/skien i juni, og vil gjerne bli kjent med dere da! Har ingen bekjente der, utenom min svigerfamilie, så hadde vært kjempekos å få møte noen i samme situasjon som meg:)
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 hei kjempe koselig med nye folk! hvor skal du flytte fra? hvor langt har du kommet i graviditeten? ja det er kjedelig å ikke kjenne folk når man flytter, er selv fra larvik å flyttet hit for 5 år siden å det er ikke bare bare å skaffe seg nye venner nei!
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Nei, det er kjempevanskelig! Derfor er jo dette forumet iallefall én måte å finne det på Bor i Oslo nå, men samboeren min er fra Porsgrunn. Er i uke 22 nå, og venter en liten guttebebi:) Gleder meg så fryktelig! Det er min første, så da er det jo litt ekstra nytt og spennende:) Hvor langt er du på vei?
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 jeg er 26+2 og venter oxo gutt! vi har ei jente på snart 4 fra før, så det skal bli gøy med en gutt! ja det er altid spennende med den første! men vil dere flytte så nærme fødselen da?
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Ja, samboeren min må jobbe frem til midten av juni. Men jeg skal ha fire ukers ferie fra 30. mai, så jeg skal nok ikke stresse så altfor mye:) Jeg vil veldig gjerne ut av storbyen når lille bebien kommer til verden. Så får vi bare håpe at han holder seg inne der til vi er ferdige:)
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 ok så dere skal ikke bo her permanent da eller??
mammatilTHEODOR:) Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Joda:) ut av storbyen, da mener jeg ut av oslo altså hehe Vi driver å kikker på hus nå, så vi håper vi finner et til juni!
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jeg er 18 uker på vei, og er også fra Skien. Venter gutt. Går til Aud på Solum legesenter, og vi planlegger også å være med på fødselsforberedende kurs over et par kvelder. Hadde vært moro å få til et treff her, synes det stadig har vært prat om det, men blir lissom aldri noe av, og det er jo litt kjedelig.. Men jeg er gjerne med på et treff:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå