alenemamma_ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Var på kontroll med jordmor idag, er 24+3 uker på vei og jeg ligger over linjen på kurven...noen som vet hva det betyr?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Er ganske vanlig å ligge litt over den linjen. Trenger ikke bety så mye, kan hende du har mye fostervann, eller at babyen lå litt høyt opp akkurat da de målte... Det fikk jeg iallefall beskjed om av min Jordmor.
alenemamma_ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Oki, det var jo godt å høre:) Låg over den grønne "skyggen" også, men det har vel kanskje ikke så mye å si:p
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jordmora mi sa at dei skal endre på SF-kurven, fordi det er fleire som ligg over enn "på streken". Den er vist ikkje heilt laga for skandinaviske gravide, men gjennomsnittet for Europa eller noko... Eg ligg også over streken, heilt øverst i det grønne feltet og det er heilt vanleg sa jordmora.
alenemamma_ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Ligger litt over det grønne også jeg:s men får satse på at det ikke er for at den lille er så svær:p har vann i kroppen også kan det ha noe med det å gjør? eller er d helt feil? liite peiling:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå