Mini-me:) *gravid* Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei på dere!! Jeg skal på en liten tur med jobben i slutten av mnd. Da blir jeg borte et lite døgn. Tulla er da 2 mnd gammel. Men problemet er at hun tar ikke flaske! Jeg hadde tenkt å pumpe meg, so skulle min mor ha henne når jeg var på tur... Men nå vurderer jeg å bli hjemme, for hun blir riv ruskende gal når jeg (eller pappen) prøver med flaske! Hadde jo vert greit om hun tok flaske da, for jeg har jo tenkt å amme en stund, og det kommer jo andre ganger da jeg kanskje skal være borte mer enn 3 timer! Er det noen som har et lite tips? Og foresten, viss hun tar flaske etterhvert, vil hun da ta puppen like lett viss jeg er borte i 24 timer?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 jeg har prøvd meg fram og når barnet sultent så tar det flaska. brukte litt tid men nå går det fint. går også ann at du lar mannen din gi og at du går til et annen rom før han skal gi slik at det ikke kjenner llukta di. noen barn spiser melk med skje andre liker kopp(krus/ med tut) lykke til. øv dere når barnet er utvilt/ kveldskos
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 tar fint puppen igjen her. bruker avent flasker jeg, med smokk nr 1 slik at vi må jobbe litt. noen barn synes flaske er lett pga melka kommer fort men, barnet kommer til å vil amme når det får lukten av deg og nærkontakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå