CB-BabyBoy Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei! Ville høre med dere jentene her Jeg vurderer å selge kjolen min, men er veldig i tvil. På finn ligger det veldig mange flotte kjoler ute, men min modell er det ikke så mange av tydeligvis. Er dette et sted mange ser etter kjole? Jeg vet ikke hvordan man skal prise eller sånne ting, men regner med at halv pris av utsalgsprisen er ok? Noen som har sett/kjøpt kjole på finn?
aanonym Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kjøpte nylig min kjole på finn. Betalte 1/2 pris, er veldig fornøyd. Legg ut mange bilder og forklar detaljert om den, så blir den nok solgt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg solgte min på Finn. Ble solgt 4 dager etter jeg la den ut ) Det er mange som ser etter kjole der. Det er da verdt et forsøk. Du betaler 25 kr for annonse med bilder og da ligger den der i 60 dager!
Vannmann35 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hvordan følte du deg trygg på at den passet deg? Hadde du noen mulighet til å prøve den først?
CB-BabyBoy Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk for tips og tilbakemeldinger, da skal jeg se om jeg ikke får rota meg til det! Lykke til med forberedelser, kjolejakt og bryllup
aanonym Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Ja, hadde prøvd den i brudebutikk først og visste at jeg ville ha den. I butikken hadde de lang leveringstid + høy pris. Så da jeg kunne få samme kjolen i samme str til 1/2 pris, levert eter får dager, var valget lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå