Gå til innhold

Flere som sover mye og som ligger mest på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig mye trøtt og sover enda en gang om dagen, ett par timer på ettermiddagen. Ofte sparker gutten min når jeg legger meg og er helt stille når jeg våkner. Da har jeg store ligge merker på magen, litt redd for å klemme barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da ikke ligge på magen dersom den er blitt stor! Jeg er vant til å ligge på magen, men gjør jo ikke det nå for da blir jo lillegull klemt. Det tror jeg ikke er bra. Sover litt dårligere når jeg ikke får yndlingsstillingen min, men såpass ofrer man for den lille =)

Skrevet

Jepp, sover også på mye på magen. Tror ikke babyen har vondt av det, vil tro vi merker ubehag lenge før babyen evt gjør det ;-) Dessuten våkner jeg som oftest på magen, hadde nok ikke lagt meg slik til i søvne om det var skadelig. Har lagt på magen i de to andre svangerskapene også frem til ut i 8 måned og guttene har vært så normale så.

Skrevet

Jeg tror nok ikke det er farlig,men jeg lurer veldig på hvordan dere klarer det?;o)

Jeg sover aller best på magen,men så fort det kom en liten kul på magen så har det ikke vært behagelig i det hele tatt...

Skrevet

For å være helt ærlig så lurer jeg på det samme selv, hehe... Magen min er jo kjempestor (jeg blir spurt om jeg ikke skal føde snart)! Har lagt over det grønne feltet på SF-mål med alle tre, så det er ikke bare min vurdering av magen, den ER virkelig stor. Men å ligge på magen går helt fint likevel, skjønner ikke hvordan det blir plass, men det gjør det på mystisk vis. Er sjeldent jeg ligger helt flatt på magen da, men jeg kan det også. Som oftest ligger jeg med ene benet trukket litt opp slik at det blir litt på skrått fra magen. Og jeg våkner osm sagt ofte på magen også, nekter å tro det er skadelig for babyen så lenge jeg ikke selv har ubehag og snur meg slik i søvne, og har også spurt jordmor som har sagt at jeg får vondt lenge før babyen får det minste ubehag.

Skrevet

Så lenge man selv syns det er behagelig tror jeg ikke den lille har noe skade av det!=)Ligger selv masse på magen, men ikke med vilje. Jeg legger meg og sovner på ryggen(klarer ikke å sovne når jeg ligger på magen), men våkner nesten alltid opp på magen.Snodige greier!

Skrevet

Bare ligg på magen..Barnet tar ikke skade av der..å du kjenner når den syns d er ubehagelig;)

Skrevet

jeg ligger fortsatt på magen (uke 24), spurte jordmor om det og hun sa at jeg godt kan ligge på magen så lenge jeg klarer det, det skader ikke bebisen på noen måte:)

Skrevet

Jeg klarer ikke å ligge helt på magen, er ganske stor allerede. Jeg ligger på siden, men havner på en måte halveis over på magen mens jeg sover, akkurat som at magen støtter meg på en måte når jeg sover.

Skrevet

Jeg ligger også på magen, oftest med d ene benet litt trukket opp da... Eller helt på magen, hvis d er mykt der jeg ligger.

Tror nok bebisen vil protestere hvis den har d ubehagelig ja. Lå på magen gjennom hele svangerskapene med de to første, og de var helt fine de :)

Skrevet

Jeg ligger fortsatt på magen, er idag 27+1,merker ikke noe ubehag med det, så da fortsetter jeg foreløpig. Med første barnet måtte jeg slutte med dette rundt uke 16-17, da ble det ubehagelig! Jeg nyter det så lenge jeg kan nå!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...