Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Noen som har angret, og begynt på ny utdanning (ev.vurderer det) Har jo tenkt på det innimellom, at det er jo litt flaks også når en bare stortrives i jobben sin...er jo ikke gitt, det.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har vurdert det et par ganger, men så kan veldig mange (iallefall høgskole og universitetsutdanninger) brukes til så mangt. Har derfor funnet ut at det ikke spiller så stor rolle for min egen del - jeg søker meg heller mot andre fagfelt der jeg drar nytte av min høgskoleutdannelse selv om jeg ikke "bruker" den.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Jeg trives godt i jobben mon, men av og til foeler jeg at jeg kanskje skulle ha tatt andre fag, evt videreutdanne meg (har kun vgs), men saa langt har jeg vaert heldig og faatt masse nyttig yrkeserfaring og kan evt ta hjemmestudier etterhvert (om jeg bare finner ut hva jeg vil studere)
snuppelure 74 Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg jobber i barnehage og kunne egentlig ikke tenke meg å jobbe med noe annet enn det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå