♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kan altså da ikke finne nooooen bh størrelser som passer til meg..De bare henger utafor å irriterer meg noe grenseløøøøst!! haha..noen som vet om en bra butikk med gode bh-er???
*Angelface* Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Samme gjelder for meg..de er stramme småe og vonde.. Har dobbelpupper til enhver tid...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har funnet meg en favoritt BH på Lindex...Den er bare kjempegod, så nå har jeg fire stk av samme D er en Ella M BH m litt tykke stropper m noe slags blomsterblonde på, har ikke innlegg men er litt polstret i stoffet i cup'en.. dette gir veldig god støtte... De fleste jeg kjenner som har litt størrelse på brystene synes denne BH'en er god i allefall
Solskinnsjenta Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Vil anbefale deg å gå til en undertøysbutikk, ikke kjede (hm, cubus o.l.) Der får du proffesjonell hjelp, og de kan finne riktig størrelse til deg. En BH der koster gjerne litt ekstra, men da får du en som passer perfekt, og en størrelse å gå etter når du skal kjøpe flere. Lykke til, det er viktig med god BH nå som brystene vokser.
Yrha Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Har kjøpt meg Champion sports-bh, jeg. Uten spiler, men den støtter opp skikkelig likevel (er livredd for hengepupper, hehe).
beatek-t Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 ENIG! Akkurat samme problem her:) Trenger også noen forslag til gode stooore bher...
kokelimonke Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har kjøpt meg et par i en str større for en stund siden, og nå må jeg snart ha nye igjen.. men gidder jo liksom ikke å bruke så mye på dette, må sikkert ha enda et par etterhvert og enda ett etter fødselen?! hvordan skal jeg beregne str framover? tenkte kanskje jeg skulle se om jeg fant noen amme bh'er jeg, men er kanskje vanskelig å forutsi str?! er 23 uker nå.. kan jo skje mye på 17 uker...!
Love my kidz Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Mange kjøper feil BH-størrelse. Nå vet ikke jeg hvordan puppene dine er, men det høres kanskje ut som at de er litt store og myke? Du bør ha en BH som sitter stramt rundt, og som har stor cup. Dobbelpupp får du fordi cupen er for liten. Du bør også ha en modell som deler bysten din, slik at hver pupp har sitt eget rom, slik at de ikke blir klemt i hverandre. Spiler er ingen hindring, kan ofte være god støtte i dem. Brede og stretcy skulderbånd er viktig. Styr unna pushup og innlegg. Jeg har litt store myke pupper. Jeg har endelig lært hva slags BH jeg trenger, har feilet mye.. Kjøpte en bra en sist uke på Kappahl, str. 85 D. Noen ganger må jeg opp i E også, kommer ann på modellen og stoffet.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Hmmm, hvor bor du (dere) hen da?? I trondheim er det visstnok en på leutenhaven (også vet jeg de har en sånn she undertøysbutikk like ved gamle inngangen til Nova kinosenter ... (Selv har jeg vært a-cup bruker i mange år, og gleder meg nå enormt over å fylle c-cupene riktig så bra! Slemme meg må gni det inn ...)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2007 Jeg bruker c til vanlig da, mulig jeg må opp ett par str da..for bh-ene har på en måte aldri passet helt..på lindex har de faktisk bra bh-er hører jeg mange sier..Sånne dyre gode pengeslukere..men d er vel verdt d:)
Snart 3 barns-mor? Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Du bør gå på en skikkelig undertøysbutikk,der vet de hva som er viktig.Er f.eks viktig å ha tok nokk cup og stram rundt livet,de fleste kjøper for stor rundt livet og liten cup,det går ut over ryggen.Og når du får riktig størrelse (og skikkelig bh)og god støtte får du en helt ann holdning,puppene sitter der de skal,henger ikke langt nede på magen. Har selv allti kjøppt "billig bhèr" helt til en veninne skøtte så av noen på en undertøysbutikk,som jeg og måtte prøve,å det var forskjell skal jeg si deg,ser faktisk tynner ut også med riktig bh og hold..
MillaMia Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 En skikkelig BH er en investering, det er verdt hver krone! Gå til en skikkelig undertøysbutikk!
Tia med 2 ♀ Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Var ute etter nye bh for noen uker siden, var lite utvalg i fleste kjedebutikker(hm,cubus mm) når man trenger størrelse DD eller E, eller større for den sags skyld. Og fant man noen var de gjerne stygge og rådyre. Men Kapphal hadde flere typer og ikke alle kosta en formue heller. Kjøpte en der til 150 kr som var 10 ganger mer behaglig en den jeg betalte 400kr for på cubus. Finere å se på var den å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå