aimée Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 hun vil ikke ta puppen....spist kjempe lite både i går og i dag. jeg fullammer og gir ikke tilegg. hun tar ikke flaske eller smokk, men nå vil hin ikke ta puppen heller...så sutter hun på fingrene sine hele tiden ( begynner få tenner..) men er det normalt at de ikke er så sultne noen ganger??
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 det er nok det at hun klør i munnen. har du smørt med dentinox? hvis du er redd hun har fått i seg alt for lite mat, prøv å legg henne til mens hun sover. virker her i gården. hvis allmenn tilstanden blir dårlig så ring legen
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jepp helt normalt. Sjarmøren og hadde en sånn runde da han var ca 3 mnd. Nektet å spise pupp, og da ble jo jeg kjempe stressa og dro frem puppen i tide og utide og da ville han i hvertfall ikke ha. Gikk over etter ett par dager.
Anonym8579 Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Mathias hadde også en slik periode rundt 3 mnd. Skikkelig frustrerende var det. Han tar heller ikke flaske så var vanskelig å få i han noe, prøvde meg med både skje og sprøyte og fikk i han litt slik, men ikke mye. Pass på å pumpe deg jevnlig slik at du opprettholder melkeproduksjonen, jenta de vil nok ha puppen igjenom et par dager
Anonym8579 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Og pass på å ikke tving i henne puppen, da kan hun fort begynne å se på ammingen som noe negativt. prøv å legge henne til ofte, men vil hun ikke ha så vil hun ikke ha
Fru Lee Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg hadde det sånn noen dager med storesøster for 3 1/2 år siden. Husker jeg var veldig stressa de dagene. Det var heldigvis ikke mange dager, og ikke sammenhengene. Det gikk over. Jeg prøvde å gi henne ofte, så fikk hun i seg noen dråper, før hun ble sinna. Du kan også prøve å gi henne rett etter at hun har våknet. eller legg henne til halvt sovende. Da suger de ofte "av gammel vane":-) Lykke til! Det ordner seg helt sikkert:-) Du får pumpe deg om sprengen blir for stor:-)
aimée Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 takk for svar ja har fått en stor pupp, for den har hun ikke tatt på lenge, må pumpe meg på den hele tiden for den fyller seg fortest, føler som jeg har blåmerke der...uff.. da skal jeg prøve gi henne litt når hun sover...hehe håpe det funker. skal ta trippelvaksine til fredag...det blir jo bare mye bedre liksom..vell...hehe uff ikke bare bare dette her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå