Gå til innhold

Er så trøtt, <men har så mye å gjøre..:( Klageinnlegg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste jeg har lyst til er legge meg på sofaen, lukke øynene og zzzzzzzzzzzzzzzzzz. Guttungen er på trening, jeg er alene hjemme for en gangs skyld, og det hadde passet fint med en liten blund, men så må jeg forberede 14 konferansetimer jeg skal ha denne uka. Har faktisk ikke så lyst til det nå, jeg... Vil sove litt eller lese blad og spise sjokolade. Hmmm...Kan noen skjønne det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forstår jeg VELDIG godt!

Jeg sitter her og lager en arbeidsplan for mine elever til imorgen. Dessuten har jeg hundrevis av andre ting som ligger og venter på meg,som jeg aldri blir ferdig med.

Har fått problemer med bekkenet og sov ingen ting i natt. Skulle gjerne ha tatt en blund jeg også...

Skrevet

Har nå forberedt 5 av samtalene, så ble det pause, gitt... Glemte å si at jeg også helst skulle ha rettet en ukes arbeid i 29 mattebøker...URK! Det er ikke rart vi må avspassere om sommeren. Synes jeg gjør noe absolutt hele tiden, jeg....Hvilken klasse har du?

Skrevet

Jeg har 6.klasse.

De som tror at lærerne har fine,rolige dager får tro om igjen altså! Jeg må ta med meg jobben hjem hver eneste dag,jeg. Rekker ikke å bli ferdig med alt. Nå er jeg nyutdanna i tillegg da, så jeg har jo ikke innarbeidet noen rutiner. Tror nok det blir lettere etterhvert, men det første året her har vært helt pyton! JEG ER SLITEN!!!!

Hvilken klasse har du da?

Skrevet

Jobber også mitt første år og har 6. klasse. var ferdig i våren 06, og har jobbet fult siden april 06. Blir slitsomt, ja:) Men det går vel fortere etterhvert.*håpe* Men vi får jo en lang pause snart, da. Jeg har timet det sånn at jeg går rett fra ferie til permisjon, og dermed avslutter jeg permisjonen med ferie... Tror det blir bra:) Blir godt etter mange års studier og et slitsommt år i jobb. Flaks at det er skikkelig gøy:)

Skrevet

Kjenner meg så veeeldig igjen!! Trøttheten og konsentrasjonsvanskene er helt overveldende!! Men synes dere er heldige da. Jeg jobber 50% i ungdomsskolen, og er i tilegg lærerstudent på 3 året. Har utsatt en eksamen fra i fjor, og ligger laaangt etter med alt hele tiden... Gleder meg vilt til jeg har "bare" jobben å konsentrere meg om!!! Nå er det først tre store oppgaver som må leveres denne uka (som jeg ikke har begynt på ennå) og så tre uker med krevende praksis i tillegg til nye oppgaver + faget jeg utsatte i fjor som jeg ikke har begynt å sette meg inn i ennå. Ser ingen ende på det.....Må vel hive meg i kast med engelsk grammatikk, skjer ikke noe hvis man bare utsetter og utsetter..

Lykke til!

Skrevet

Den der kjenner jeg meg igjen i! Jobbet fult fra mars/april i for, på toppen av avsluttende år på lærerskolen. 4. året.... Utrolig slitsomt, spesielt for samboer og sønn. Sto opp 0600, vekket barn, fikk han i barnehage, dro på jobb, var der til ca fire, hente barn, middag, barnetv så jeg rakk lese en halv time, så legging og så lesing til jeg stupte i seng rundt 11. Gikk vel verst utover samboern egentlig. Så det er deilig med bare jobb! Gled deg! Lykke til med eksamner!

Skrevet

Ikke kommet i gang med oppgavene ennå jeg..;)

Litt trøst å vite at flere har vært i samme båt! Men hvordan i all verden klarte du å jobbe fullt ved siden av studiene? Bruker flere timer på studiene de fleste dagene, men ligger laaaaangt etter likevel.

Skrevet

Vet ikke helt, men var alenemamma og student i tre år før jeg flyttet sammen med sambo. Da blir man ekstremt effektiv, nesten som supermann:) Det hang i det første året vi bodde sammen til jeg var ferdig å studere..desverre går det over når en blir godt vandt når man plutselig er to:) Men det er deilig også. Sist jeg gikk gravid var jeg 19 år og alene om det, nå er jeg 25 og i et veldig stødig forhold. Det er annerledes det:) koser meg egentlig veldig masse! Hvilke fag har du i år?

Skrevet

Har flere sånne "supermenn/kvinner" i klassen, skjønner ikke hvordan dere får det til... Nå tar jeg grunnfag engelsk, eksamener i mai, og matten fra den obligatoriske delen. Fikk ikke lest nok de to første årene, og jeg sliter veeeldig med den. Eksamen til neste vår, så jeg håper lillemann i magen er snill og rolig når han kommer ut;) Hvilke fordypningsfag har du da?

Skrevet

Har en årsenhet i samfunnsfag, også har jeg faktisk et halvt års påbygning på kroppsøving med klattring. Er instruktør og fant et pedagogisk klatrestudie. Får ikke brukt det så veldig mye, men veldig gøy:) Fint når jeg obber med unger som trenger litt andre utfordringer, både de flinke, snille jentene og de brautene gutta får en ganske annen adferd når de henger i tau 15 meter over bakken. Skikelig morro! Matten må bare øves nok på, det er det som er vanskelig. Å få tid nok! Små babyer sover heldigvis mye! Når har du termin? Jeg har i september. Måtte time etter sommerferien:)

Skrevet

Kom borti anonymknappet, tydligvis... ikke meningen. var fra meg det også..

Skrevet

Spennende fag!!! Kunne også tenkt meg kroppsøving! Har alltid elsket engelsk, men nå angrer jeg at jeg ikke sjekket litt nærmere om arb. krav før jeg begynte. Men studerer desentralisert og samlingsbasert, og må reise langt likevel, så jeg hadde ikke allverden å velge i. Engelsken er ihvertfall ekstremt krevende, enorme mengder pensum, og innleveringsoppgaver i tillegg til tre skoleeksamener i halvåret. Hadde sjansen til å ta samfunnsfag, min venninne går der, de har to store prosjektoppgaver i halvåret, that's it! Heldiggrisene!!! Men nytter ikke å klage i ettertid... Har termin 07.07.07. Godt planlagt det også, så slipper jeg forhåpentligvis å føde like før eller til eksamen;) Har ei jente fra før på seks år også.

Skrevet

Har en gutt som snart blir seks. Han gleder seg så til høsten da han både skal begynne på skolen og bli storebror:) Hva med datra di? Fornøyd? Blir gøy! Jeg gleder meg veldig til å bli litt mer gravid om du skjønner:) Har fått såpass med mage at dte syns godt, men gleder meg til det er mer baby inni der. enda ligger det meste nede i bekkenet og magen er bare full av andre ting:)

Skrevet

Skjønner deg godt! Det skjer enormt mye de to neste mnd for deg, forhåpentligvis gir den verste trøttheten seg snart også! Har ikke gjort det hos meg, men jordmor sier den pleier å gjøre det. Det aller morsomste er alt livet i magen, full fres store deler av dagen, kjempestas!! Dessuten har magen blitt enorm bare den siste mnd.

Jenta mi begynner også på skolen til høsten, hun gleder seg enormt mye til det, bhg begynner å bli kjedelig. Lillebror er også populært,(selv om hun bestillte søster:) hun koser med magen og prater til ham hver dag. Tror de er i en veldig gunstig alder når det gjelder å forstå hva det innebærer å bli storesøsken, og oppriktig glede seg. Hun rakk ihvertfall å ønske seg småsøsken før det ble en realitet. Synes i ettertid vi ventet litt for lenge med nr 2, men man må jo føle seg klar.

Vet du kjønn på minstemann? Jeg er så nysgjerrig at jeg ikke klarte å la være..

Skrevet

Sovnet på soraen i går, jeg:) Gleder meg veldig til jeg begynner å kjnne liv! Er liksom det jeg forbinder med ¨å være gravid så jeg føler meg ikke helt gravid når jeg ikke kjenner det...Storebror er også overraskede opptatt av babyen.

Skrevet

ÅÅÅÅ,det hørrtes godt ut...Jeg har lusst til å sove hele tiden,men har ikke tid.

Hjemme gjør jeg bare det jeg er helt nødt til..Det ser ut som et bomba h...hus,men det får vi bare leve med,jeg gidder iallefall ikke gjør noe med det:)

Me har vell lov til å være tøtte å late nå,har me ikke??Må benytte det nå mens me kan,plutselig er denne tiden over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...