Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har fått veldig slimete utflod i dag pluss bittelitt blod på papiret, er det noen som vet hva dette er? (er i uke 24), synes det er litt skummelt:(
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 hadde ville ringt føden i...ikkje for å skremme,men for å være på den sikre siden...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 jeg har hatt masse slimete utflod, både rødt hvitt og gult. I tillegg har jeg ved flere anledninger hatt blod på papiret. Var ingenting farlig i mitt tilfelle, og det er det sikkert heller ikke i ditt.Men for sikkerhets skyld burde du kanskje høre med legen?
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 ja, jeg bør vel kanskje gjøre det, jeg vil bare ikke mase på legen så han tror jeg er helt hysterisk liksom:(
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 arrgh, fortsatt likens.. legen sa det sikkert ikke var noe galt men jeg er redd:(
snart2barn:) Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 KAnskje du har vært gravid med tvillinger, og mistet en? Bestill en time til ultralyd på et privat sykehus, så får du et ordentlig svar. Jeg hadde også blødninger helt frem til uke 11, og måtte for min egen skyld ta en ultralyd, og alt var bra:)
snart2barn:) Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 SORRY; SORRY ; SORRY!!! Dette skulle være svar tpå et innlegg lenger ned!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå