Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg var borte fra ungen min fra lørdag til søndag på grunn av en jobb greie... kunne da ikke amme han på 24 timer. Og i dag har jeg ikke noe melk i puppene!!! Hjelp, måtte gi han mme i tillegg i stad for at han skulle bli ordentlig mett! Hva skal jeg gjøre??? Hvordan får jeg melka tilbake?? Hadde aldri trodd at den forsvinner SÅ fort!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Er det sant? Hjelp.. Og jeg som skal på fest på lørdag, da går det 24 timer uten å amme for meg og.. Håper du får noen svar her, jeg vet dessverre ikke..
♥sjiga♥ Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 prøv å legg han til ofte. la han suge først så gir du mme. hvis du har pumpe, bør du pumpe deg også la det gå 1 til en og en halv time mellom amming/pumping. for noen hjelper det å spise havregrøt, havrekjeks drikke ammete, vørterøl. dettetarnok noen dager men det går nok. lykke til.
♥sjiga♥ Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 kan jo lønne seg å ha med en pumpe og pumpe av og til når du er på fest da. trenger ikke spare på melka pare kaste den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå