Gail Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har en nydelig prinsesse som blir 1 år i april og sitter nå og lurer på hva jeg skal kjøpe i bursdags presang til henne...vil jo det skal være noe fint og spesielt,særlig siden det er hennes første bursdag:) Hva kjøpte f eks dere som har barn fra før til deres 1-års dag? Alle tips mottas med stor takk =)
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Sønnen min blir 1 år nå i mars...Vi har bla. tenkt å enten kjøpe han et morell-tre eller et tre som blomstrer i mars. Da kan vi si; "se nå blomstrer treet for at du har bursdag snart";-) Av besteforeldrene har vi ønsket en sandkasse som man kan slå igjen med lemmer slik at man holder uønskede dyr unna når den ikke er i bruk. Ellers så tenker jeg så det knaker...har du noen tips?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hva med trip trapp stol som en får skrevet på navn og anledning på kanskje?
glad_jenta Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 vi skal kjøpe bilstol vi da,hehe... ikke så spesielt akkurat,men han skjønner jo ikke noe av det allikevel.heller kjøpe spennede gaver når han blir eldre å forstår mere. fisher price har jo masse fine leker da:)
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skal kjøpe en barnestol med navnet og fødselsdatoen hans på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå