Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Lille snuppa mi er 4 uker nå, og er vel våken max to timer i løpet av døgnet. Er det normalt, eller sover hun for mye? Våkner når hun er sulten, men da sovner hun nesten alltid ved puppen, og noen ganger må jeg legge henne til puppen selv om hun sover, for å få i henne mat. Da suger hun i søvne...
mayen20 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 ho her sov masse når ho var fire uker og, så plutselig sov ho maks en time tilsammen hele dagen i 2 ukers tid, men da sov ho heldigvis om natten.. (men det var slitsomt det)! no e ho 8 uker og sover omtrent hele dagen og hele natten, er vel kanskje våken 5-6 timer tilsammen i døgnet.. ho her og sovner med puppen, det har ho gjort siden ho ble født... men ho får mat på den måten, og fortsetter å suge mens ho sover... vekker henner av og til sånn at ho skal prøve å lære seg at maten skal ho spise mens ho e våken;)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 helt normalt det. vi har hatt det motsatt, fra 0-2,5mnd sov hun max ti min på dagen. 2,5-6mnd fra 1t-3t på dagen og tulling på natta i perioder. neste baby, hvis det blir fler har jeg bestemt skal bli en av den typen du har:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Takk for svar . jeg får vel nyte det mens jeg kan .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå