Lone35 =0) Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Var på ukentlig UL-sjekk i dag. Lillegutt var mye større enn det jeg trodde. Jeg har aldri fått vite størrelsen hans før, på samme måte. Legen målte og beregnet vekten til 1050g!! Og jeg er 26+0 i dag!! Jeg ble så overrasket og glad over å høre at han er så stor. Trodde ikke han var mer enn maks 700g enda jeg. Han lå over snittet sa legen. Kjempeflotte nyheter for en som blir mor om åtte uker dvs 6 uker før tida. Flere som har vært på Ul i dag?
♡ wims Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 så fint at det er bra med ham - og ikke minst at det er bra med deg. har lest om "veien din" til der du er nå og er glad for at du er ved slikt et godt mot jeg har termin tre dager etter deg, men må nok (heldigvis) belage meg på noen uker lengre svangerskap. lykke til der oppe, og ta vare på deg.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Så utrulig herlig å få vite at han veks så godt når du veit han kjem til å bli født før tida, og berre åtte veker att til du får treffe han! Gratulerer med gode nyhende Lone!!
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Dette var jo strålende nyheter:) Lykke til Lone.. ( har lest innleggene dine tidligere og prøvd å sende deg noen gode tanker )
Lone35 =0) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Hei jenter. Tusen takk for hyggelige meldinger. Ja det er virkelig positive nyheter oppi alt å vite at han vokser godt. Har begynt å gå på tisseturer på nattestid de siste tre nettene også. Så det tar jeg også som et tegn på at han vokser. Håper alt går bra med dere og nurkene deres også. Stor klem fra Lone
boble <3 Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Åh så koselig lesing. Du fortjener VIRKELIG god nyhetene Lone. Håper du fikk koset deg skikkelig sammen sambo og barna dine på frdagen og søndagen. God klem
Lone35 =0) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg blir virkelig rørt over alle de koselige meldingen og all omsorgen dere sender en "ukjent" i samme båt ( en med bulemage=0). -Jo jeg hadde det fint da sambo og barna kom hit sist. Ungene hadde tegnet til meg. Den eldste på 8 hadde tegnet oss alle sammen utenfor huset vårt. Jeg hadde stor mage og inni der var Lillebror. Han hadde også tegnet en lang vei fra huset og i bakgrunnen kunne vi skimte et annet hus. På tegningen sto det "Mamma og han er i sykehuset". Rørende. Utrolig hvor mye følelser og tanker barn får ut på papir. Liksom lettere det, enn å si det. HA en god natt jenter. Dere sover vel nå?
så gla' Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Hei igjen Lone! Så godt at han er så stor. Får håpe de små blødningene er ufarlige og at han holder seg inne i magen en god stund til :-) Jeg leser vel det meste av innleggene om deg her inne, og synes du takler omstendighetene og tilværelsen på sykehuset så bra. Du får bare ta det med ro og la tiden jobbe for deg og den lille. Stor klem
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Så utrolig godt å høre! Virker som om han er en sterk liten tass og det er jo kjempebra :-)
oktoberjentene;) Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Vil bare si jeg også at det var godt å lese at lillegutt har vokst seg så stor ;o) 8 uker går fort.. tenk at du får se han snart koselig tegning fra 8 åringen din da.. hihi.. ja de er så skjønne på den alderen også, og får med seg så mye.. har ei søster på 8 år selv som også er glad i å tegne.. hender det kommer små budskap gjennom der ;o) er du på sykehuset igjen?? jeg har ikke vært på bim på en uke, så er ikke helt med på alt som skjer ha en fin fin dag...
Lone35 =0) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2007 Alviola! og dere andre.. Joda jeg er på sykehuset igjen. VAr knappe to dager hjemme før det startet renning med masse vann. << I dag er jeg 26+1, så dagene går da - om enn ikke så fort. Men det er vel likens for dere også det? Den som venter på noe godt blir tålmodig... Jeg drøyer tiden med håndarbeid, bimming, tv-kikking, spising og telefoner jeg da stort sett. Mye annet er det ikke å gjøre her. Besøk er de store høydepunktene. I morgen får jeg besøk av samboeren, mamma og ungene. Det gleder jeg meg veldig til. Vi Bimmes! Klem Lone
oktoberjentene;) Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Ok... vel vel, kanskje like greit å være der også, så får du roen du trenger og hjelpen ikke minst... føler deg kanskje litt tryggere der også... dagene går de, men ikke veldig fort akkurat... blir sånn her også, må finne på litt små ting for å få tiden til å gå... blir koselig med besøk da ;o) kos deg masse og ha en fin dag... nå skal jeg til farmor en tur så hun kan lære meg å strikke...
Lone35 =0) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2007 Så flott at du har lyst til å lære deg å strikke! Sånne småting går fort å strikke de nemlig. Jeg har strikket bukse genser og nå holder jeg på med sokker til Lillebror. Det er virkelig tidtrøyte det, håndarbeid. Kan du strikke rette og vrange masker så kommer du utrolig langt skjønner du. Det er ikke så avansert egentlig. Og når man ser hvor fint det blir etterhvert så, får man lyst til å strikke mer. Selvfølgelig hender det at man kanskje må rekke opp en runde eller to, men skuffelsen over det går fort over. Resultatet av et ordentlig arbeid gir deg selvtillit og det er morsomt når noen skryter av det etterpå. Jeg er ikke annet enn en amatørstrikker jeg heller. Mine arbeioder blir aldri perfekt, men brukbart..=0)Ønsker deg lykke til med strikkinga. La oss få høre hvordan det går. Regner med du skal få timene og dagene til å fly nå! Klem
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 så herlig at gutten din er så stor..helt flott,dette kommer til å gå kjempe bra alså.. i uke 25 fikk jeg vite at mine veide noe mellom 900-1100gr...og det er rimlig stort det åsså..og de er tvillinger..wow!!lurer på hvor store de er i morgen..hehe..for dette er jo 3uker siden..er så spent nå.. lykke masse til videre..kos deg med den voksende gutten
Alba44 Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Så flott, Lone!!! Er nok en fighter du har i magen som vil bli stor og sterk før han møter verden ))
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 Å, det var godt å høre Lone! Du skal vite jeg tenker masse på deg og gullet ditt! Har mest lyst til å stikke innom St.O. en tur og gi deg en DIGER klem, fordi du er så tøff! Tror jeg hadde blitt vrak av slike opplevelser, mens du klarer (tilsynelatende i hvertfall) å holde humøret og motet oppe! Ikke bare det, men du sprer masse godt humør her inne på BiM også! Stor og god klem til deg og lille gutten din!
Lone35 =0) Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2007 Hei Tingeling og dere andre Tusen takk for koselige meldinger, igjen! -Jeg er redd sønnen min tror han vokser opp under krig jeg..=0) He he..dere skjønner, her på St. Olavs er det sykehusbygging/riving på gang. Og fra 0700 til 2000 er det full rulle utenfor her. T.o.m lørdag holder de på! I dag har de bråkt spesielt mye. Slitsomt når man prøver å få seg en dupp innimellom. Vel nå har nok en dag snart gått. En dag nærmere målet, jenter. Vi er en dag nærmere å få se gullungene våre. =0) Nå skal jeg se "Skaperen" på TV2. Nok et tidsfordriv. Vi bimmes jenter. Klemmer til alle dere bulemagedamer =0)
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #18 Skrevet 6. mars 2007 ÅÅÅÅÅÅ !!!! Så herlig og se at lillegutten virkelig vokser da Såååå bra! Heier på deg Lone stor klem
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #19 Skrevet 6. mars 2007 Heisann Lone:) Så kjempebra at han er stor Det var godt å få høre... Tenker masse på dere vettu. Dette går kjempefint, ihvertfall når han vokser. Det viser jo at han trives Håper du koser deg og at det ikke er aaaltfor kjedelig å ligge i ro... Får strikke masse fint babytøy da vettu... Lykke til, om åtte uker (OG IKKE FØR! KNIP IGJEN!) er du mamma til en liten gutt skal se han er en stor og tøff gutt stor klem og lykkehilsener fra
Lone35 =0) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 7. mars 2007 Hei Trine, Sauen og dere andre.. Ja han vokser godt i magen Lillebror. Han er en natteravn som meg også! he he...Akkurat nå ligger han og bruker blæra mi som hoppepute. Rampegutt! -Ja jeg kommer meg aldri i seng før midnatt. Og da er det tv og BIM. Dere gjør livet lysere her på sykehuset. Så koselig å bimme med så omsorgsfulle jenter. Vi får ta vare på hverandre her inne, oss bule-mage-damer. Hi hi..Nattaklem til dere som ikke har sovna enda. Til dere andre God morgen?!
Lone35 =0) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 7. mars 2007 hi hi..I kveld bimmer jeg hjemmefra -Se Lone-tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå