Mamma Brumm Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Gutten min er nesten 5 uker nå og i de siste dagene har han bæsjet veldig lite(2-3 dager uten noe som helst) i motsettning til i starten da han bæsjet flere ganger om dagen. Er dette vanlig? Han virker ikke mere urolig enn før så kanskje ikke no grunn til bekymring?
Bellen^2 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Da jeg var på 6 ukers kontroll sa helsesøster at det kan fint gå mer enn 10 dager uten bæsj så lenge de kun får morsmelk. Jeg hadde nok ikke vært veldig bekymret enda hvis det bare har gått noen dager og småtten ellers er i fin form. Hvis det vedvarer er det jo bare å ringe HS eller ta det opp på 6 ukers kontrollen.
nutri Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Har hatt det akkurat som deg. Gutten min er 6 uker nå. Den siste uken har jeg gitt mme som siste måltid om kvelden (for at første soveøkten blir lengre), og nå kommer det alltid en bæsj om morgen, mellom kl. 6 og 8 faktisk. Av og til kommer en bæsj til utpå formiddagen en gang. Før var det bæsjebleier etter hvert måltid.
Mamma Brumm Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 Nutri: Hvorfor blir soveøkten lengre av mme? Får du ikke melkespreng av å stå over et måltid?
Två små trollungar Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jenta mi bæsjet minst 10 ganger pr dag til hun var ca 4 uker. Etter det begynte hun pløtselig å kun gjøre det ca 2 ganger pr uke. Hun er 7 uker nå. Det er visstnok helt vanlig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå