Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har så smått begynt å gjøre litt styrkeøvelser i ukene etter fødselen, i dag la jeg på litt større bevegelser og plutselig samlet det seg masse luft oppi sjeden, og den lyden som oppstår når lufta presses ut er jo heller uheldig da! Shit! Kan jo ikke dra på no treningsenter el yogaklasser ever nå da!! ? Håper dette order seg etterhvert som musklaturen der nede blir sterkere?! Noen med erfaring?
Gjest otilie79 og 4 nydelige jenter Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Hehe:) Morsomt innlegg:) Kansje ta litt knipeøvelser, og litt rolig med de andre øvelsene når du ikke trener alene:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hahaha, kjenner til det ja...kremt...men går som regel over etterhvert:))
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Kjør masse knipeøvelser hver dag! Så mye at du blir ordentlig sliten. Da blir det bra, vettu :-) Knip masse når du trener styrke også! Hilsen instruktør og 5 barnsmamma som har hørt mange rare lyder :-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Off, ja - den der er skikkelig irriterende!!! Men det blir bedre etter hvert...selv om jeg enda kan få den når jeg står på alle 4 og leker med barna - spesielt om jeg svaier ryggen i denne stillingen...offame...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Okei, da blir det VM i kniping framover! Har ikke prøvd oss på sex enda, det kan vel fort bli noen pinelige øyeblikk der og tenker jeg... Uff, ikke særlig sexy akkurat! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå