Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Noen som vet når det er greit å bare vaske flaskene?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Bruker alltid kokt/sterilisert flaskesmokk, men flaskene som jeg bruker i løpet av dagen vasker jeg godt i varmt vann. Mer enn 24 timer så koker jeg dem.
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 jeg kokte flasker og flaskesmokk til jenta her var tre mnd. etter det har alt gått i oppvaskmaskinen.
Harald Ripultfør Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 jeg kokte alt helt til nå, nå koker jeg bare flaskesmokkene (hun er 4 mnd)
mayen20 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 eg koker flaskene og flaskesmokkene etter hvert måltid...
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har vasket med Zalo og så kokt flaskene frem til nå. Sanne er 4 mnd i morgen. Fra i dag skal jeg kunne vaske alt med varmt vann og Zalo. Men jeg fortsetter å koke vannet til mme til hun er rundt 6 mnd.Hun har heller ikke nedsatt immunforsvar. Babyer må etterhvert gradvis bli eksponert for litt bakterier også. Hun spiser jo konstant på hendene sine og andre ting hun får tak i som ikke er sterilt. De blir jo ikke syke av den grunn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå