Gå til innhold

Hvor gamle er her inne? :)


Baby på vei:)

Anbefalte innlegg

Heja!

 

Jeg er 22 år fra Halden. Rekker å fylle 23 før baby'n kommer. Har samboer og vi gleder oss veldig!!! Vi har termin 7.september, og har vært og fått høre hjertelyden i dag! :D

 

Nicket mitt har jeg brukt i maaange år...Jeg hørte navnet "Carta" første gang på "Jakten på nyrestenen". Og når jeg kom så langt at jeg skulle lage meg et nick på nettet første gang, brukte jeg det. Og så har det blitt hengende ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

jeg er 33 år, har samboer, og venter nr. 2. Vi har en jente som snart er 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

 

Jeg er 20 år , men rekker og fylle 21 år før min lille bebbis kommer;) har samboer og vi bor i oppland;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Er i skrivende stund 22, men rekker å bli 23 før babyen kommer:) Er egentlig fra nordmøre, men bosatt i Oslo sammen med barnefaren... Vi gleder oss veldig til det kommer en liten baby!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter!

 

Jeg heter Line og er fra Drammen. Nicket mitt er de to første bokstavene i fornavnet mitt og de to første bokstavene i etternavnet mitt. Jeg er 32 år. Mannen min og jeg venter vårt 2. barn 15.september. Vi har ei jente på 3 1/2 fra før, og hun gleder seg veldig til å bli storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Tone, er snart 29 år, har en jente på snart 4 og er gift. pappa har alltid kalt meg plumsing, og siden jeg e r pappajente har jeg alltid brukt det som nick:) Sjeldent at det er opptatt:D Og så bor jeg i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 22 år gammel trønder. Har en sønn på 4 årog jeg og samboer venter nr 2 den 12.september:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel dame på 36 som venter nr 2, har ei jente på snart 3 fra før. Rekker å bli 37 før småen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 nå, og også når bebbisen kommer:-) er fra stavanger og bor i stavanger. har samboer jeg elsker over alt i verden! Mari er først del av navnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat blitt 30 år, og dette blir mitt andre barn. Har Marius på snart 2 år, og bor sammen med pappan hans.

 

Nicket er navnet mitt.

 

Bor utenfor Lillehammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå 20 år, men blir 21 i april så da er jeg 21 når den lille kommer i slutten av sept.

Jeg bor i harstad, men er egentlig fullblods finnmarking. selv om det ikke høres slik ut på dialekta lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

34 år fra Fredrikstad med samboer, og dette er førstegutt/jente.

 

Nicket mitt:

Er ikke så liten, men har alltid blitt kallt Minnie av bl.a. foreldre,

steforeldre og besteforeldre, av en eller annen grunn.

Jaggu har de fortsatt med det også!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandet her, og idag har sola virkelig skint ! Jeg har solt meg og magen på verandaen !

 

Er 28 år, men fyller 29 i midten av september..Har termin 25 / 27 september. Har en gutt som blir 4 denne våren, og som lurer på hvor bebien kommer ut, og om den får mat i navlen min....

Vi gleder oss til ny liten, og håper den blir liiiiiiiiten, siden førstemann var over 5kg ved fødsel...

 

Og så har jeg lagt det 1.ste UL bildet på den fine hjemmesiden her.

 

Nicket mitt er tilfeldig tror jeg....husker ikke..lagde det vel i 2002/03 en gang...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 28 og venter førstemann i september! Jeg og pappaen gleder oss! Er fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jfr. nicket mitt er jeg 35, og fyller 36 år før jeg er så heldig å bli mamma for første gang. Vi gleder oss stort!

 

Nicket mitt Mina er et "kjælenavn" jeg fikk av ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og får knøttet 12 september i følge nicket. Skal på ordinær ultalyd i uke 18 er i uke 14 nå, så da får jeg jo endelig svar.

Har ingen barn fra før, så jeg gleder meg enormt masse!!

Kikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har endelig fått meg til å registrere meg her inne, for nå er den store faren for å miste den lille endelig redusert ;) Jippi, jeg er i uke 12!(I morgen). Er 23 år, fyller 24 i år, men ikke før den lille er født. Har en gutt på 2 og et halvt fra før. Bor og kommer fra Stavanger hvor jeg trives bra tross (u)vær og vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, og blir 29 når lille gullet kommer:) Er vår første... Da jeg var liten ble jeg ofte kalt Hildemor, og så blir jeg jo mamma i september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:-)

Jeg heter Trude og bor rett sør for steinkjer i nord trøndelag.

 

Vi venter vårt andre barn 5.september, har en gutt som blir 4 i november, og han gleder seg masse til å bli storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,er en jente på 19,strax 20 =) Som venter sin første baby i midten av september,er fra eventyr øya senja i troms :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...