Gå til innhold

Hvor gamle er her inne? :)

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg tittet litt inne på Augst klubben, og så der at de hadde et innlegg hvor de fleste fortalte sin alder, og litt om nicket sitt...

Tenkte det ville vært artig å se om det var noen jevnaldrende her, og kanskje flere som lurer også!?

Men jeg kan jo begynne med meg selv og håpe at flere følger etter:)

Jeg er 22 år gammel fra det snøfylte sørlandet, men rekker å fylle 23 år før sjarmtrollet ankommer:)

Hyggelig å høre fra andre.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8496310-hvor-gamle-er-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan starte med å se på nicket. Førstemann82.

Går med mitt første barn i magen og er født i 1982:) Fyller 25 i august, så er vel kanskje 25 når babyen kommer om jeg ikke føder for tidlig.

Er fra Bærum, bor i Trondheim og flytter til Horten i Påsken.

Annonse

Hei

Jeg er 25 år, men rekker å bli 26 innen den lille blir født. Er fra Sørlandet, men har bodd og studert i Oslo i en del år nå. Er gift med drømmemannen min, og dette er vår første baby :) Gleder oss masse! Jeg faller litt "i mellom" på terminlisten da jeg har termin 31.august ifølge bim, og 2.september i følge legen min..

Annonse

Skrivende stund er jeg 26, blir 27 i april. Er i fra Drammen og jeg og samboer venter på at gullet vårt kommer i slutten av september. Er førstegang og litt grønn, så heldigvis er det fortsatt en stund til september så vi rekker å forberede meg litt :)

Nenne er hva mamma kalte meg når jeg var liten, og siden jeg nå skal bli mor så måtte det bli nennemor... ;)

Hei hei!!

Jeg heter Marianne , er 26 år og venter min nr.2 i september. Har en vakker stor gutt på 6 år fra før.

Rekker å bli 27 år før lille-sprelle i magen kommer!

( babyen sprellet så veldig da vi var på UL, derfor heter h*n bare lille-sprelle frem til vi får vite kjønnet.. )

Bor foressten i Fredrikstad!

Hei!

Jeg kommer fra helt nord i Hedmark, men bor i Trondheim og har gjort det i mange, mange år...

Jeg blir 29 år om en uke, og er samboer.

Har en gutt på 3 1/2 år fra før.

Cybermom er noe jeg fant på når jeg ventet førstemann. Syntes likssom det passet.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...