Gå til innhold

Mas og slit fra svigerfar...er litt langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har kontakt med mine foreldre og faren til mannen min. Hun kaller mine foreldre for bestemor og bestefar, og faren til mannen min kaller hun farfar, men når vi besøker svigerfar, så sier dem hele tiden: kom til bestefar, bestefar,bestefar. Blir så irritert, vet at datteren vår bestemmer selv, men hvorfor holder han på. Mannen min og, sier det samme: ska du snakke med,bestefar?? Kan dem ikke la hun være og la henne kalle de hva hun vil...

Også svigerfar bor 1,5 time unna, og han maser om at vi skal komme hele tiden, så han får sett jenta si, er greit det, vi er der jo 1-2ganger i måneden, men han ringer og maser omtrent hver uke, er så slitsomt.Også nå skal han flytte ut hit da, så han er nærmere oss, hadde vært koslig det, men han forventer jo nesten at vi skal flytte inn. Han er nok litt ensom noen ganger, men han har jo 3 andre barn han kan besøke.

Før vi fikk jenta vår, så var vi der sjeldent og hørte nesten ingenting fra dem, men nå er det hele tiden..Er så lei...mas mas mas

Vet jeg er slem som tenker sånn, for han er jo veldig syk, og dårlig til beins, men når han sier at han kan passe jenta vår, når han flytter, hente hun fra barnehagen og slik, men han klarer jo så vidt å løfte på henne, hadde aldri tørt å la han ha henne alene, er jeg veldig egoistisk nå??

Hadde dere sagt ifra til han??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det virker som om svigerfaren din er stolt og glad i barnebarnet sitt, at han ønsker å ha en god kontakt. Jeg synes IKKE du skal stå i veien for det.

Jeg kan ikke si at han ikke maser, for det føles kanskje sånn, men en til to ganger i måneden er ikke veldig mye kontakt og at han ringer og inviterer dere er vel bare en hyggelig gest?

At han ikke kan passe datteren deres kan jeg forstå hvis han er gammel og syk, men når hun blir litt eldre (Du skrev ikke hvor gammel hun er) og hun klarer seg mer selv kan det jo være koselig for dem å være sammen og finne på ting.

Synes ikke du skal si noe til han!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...