Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har nettopp kommet hjem fra legen og er irritert, sint og lei meg. Fikk time i dag for å få forlenge sykmeldingen min (pga kvalme). Fikk ikke time til fastlegen min, men en annen lege ved samme legesenter. Det første han gjorde var å kjefte på meg fordi jeg ikke hadde med urinprøve. Så avbrøt han meg hele tiden. Gikk plutselig ut av rommet mens jeg var midt i et spørsmål. Jeg spurte om han kunne høre etter hjertelyd, men han fant ikke noe, sa ingenting om at det var for tidlig eller noe . Prøvde å forklare at jeg nylig har hatt en ma og jeg er bekymret for om alt er bra denne gangen. Sa ingenting da heller.... Følte nærmest at han jaget meg på dør så fort sykmeldinga kom ut av printeren! Så naå sitter jeg her og er egentlig mest trist og redd for at noe er galt. Er 12+2 og har prøvd å høre hjertelyd hjemme et par ganger med babywatcher og ikke funnet noe. Trengte liksom litt "backup" fra legen i dag, men kan ikke si at jeg ble beroliget etter besøket. tvertimot! Uff, at en sånn drlig lege skal klare å ødelegge så mye...
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Ja dessverre er det mange IDIOTER der ute! Ta kontakt med jordmor eller evt nærmeste sykehus og forklar problemet ditt der. Da får du hjelp skal du se. Tvi tvi
Lone35 =0) Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Han hadde sikkert en dårlig dag, Dr Dust! -Jeg er ikke sikker, men tror det er vanskelig å finne fosterlyden så tidlig som 12+2? Uansett Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå