Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 av cipramil? tror jeg har jort det.føler at jeg har vann i kroppen,andre? går det ikke an å slanke seg,da du går på disse pillene?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 jeg er kanskje ikke den rette til å svare, men x'en gikk på Cipramil. Han gikk en del opp i vekt, før han plutselig raste ned i vekt.. Svette voldsomt om natta, sengetøyet måtte skiftes på hver natt...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 både vektøkning og vekttap er bivirkninger av cipramil/citalopram. Det er nok individuelt hvordan kroppen reagerer. Som oftest er merker man mest til bivirkninger i starten av behandling
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg gikk på dem for noen år siden, og la på meg 10 grusomme kilo, akkurat som at det skulle hjelpe mot en depresjon?! Etter jeg hadde slutta raste jeg den 12 kilo på et halvt år. Så kan nok være en sammenheng... Men ikke finn på å slutte bare fordi du legger på deg av dem, er jo ikke farlig å trene og spise sunt mens du bruker cipramil, selv om det er møkka kjedelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå