amazone76 Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 gutten våres på nå 2 år og 3 måneder har aldri vært "flink" til å sove. Han har vært mye våken på nettene, i opp til 2-3 timer midt i natta,og stått mye opp allerede kl 05.00 om mårran! Nå har vi kuttet ut søvnen på dagen, i ca 3 uker nå. Har blitt mye bedre om natta nå, er ikke våken midt i natt lenger. Men problemet er nå att, han sovner ca 19.30, og sover til ca kl 05.00, det er jo bare 9,5 timer, og han er tydelig trøtt på dagen, og er veldig grinete! Noen gode råd ang hva jeg burde gjøre! )
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Har du prøvd å ta han inn i deres seng når han våkner kl 5? Kanskje han sover videre der, og etter et par uker er han vant til å sove lenger, så da sover han videre i egen seng.
amazone76 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 av erfaring vil han bare leike og herje når han kommer inn i senga våres, men er vel kanskje verdt ett forsøk kanskje!? :0)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Sånn var snuppa vår og. Da la jeg meg ned med henne i senga vår, lukket øynene og lot som jeg ikke så henne, da gikk det 10-15min så sovnet hun og. Neste gang forsto hun da at det ikke er leking i senga vår:-) Og vi har vært strenge med å ikke leke i senga vår på dagtid sånn at hun bare forbinder den med soving. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå