Gå til innhold

Jeg får jo ikke igjen mensen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det litt over 9 mnd siden fødsel.. Jeg har sluttet å amme for ca 3 uker siden.. og slutta på cerazette.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar nok bare litt tid før det stabilieserer seg i kroppen din. Ikke bare har du gjennomgått svangerskap, men også mange måneder med amming og ikke minst minipille.. Så smør deg med tålmodighet du, selv om det både er tøft og vanskelig... Vet jo selv at man vil ha mensen tilbake igjen til det normale..

Men kan jeg spørre deg hvorfor du slutta på Cerazette? Har nettopp begynt på dem selv men har hørt/lest så mye rart om dem..

Skrevet

Jeg sluttet fordi jeg er så dårlig på å ta de uansett... Jeg glemmer de den ene dagen osv. Så derfor vil jeg gå litt uten, og se om jeg får igjen mensen, og så kanskje begynne på de igjen... Men jeg har litt lyst å prøve PERSONA også.. Den høres så utrolig bra ut...

Men jeg hadde ingen dårlig erfaring med cerazette, bare jeg hadde husket å ta de.. hehe... Jeg blødde ingenting av de, og ikke noen andre plaget, sopm jeg også har lest om...

Tusen takk for at du svarte meg foressten:o) Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet:o)

Skrevet

Hei.. jeg har heller ikke fått tilbake mensen. Går på cerazette. Ammet bare barnet mitt de første ukene, så mistet jeg melka. Lurer på når det er vanlig å få tilbake mensen når man ikke ammer...

Skrevet

(er forresten 6 mnd siden fødsel nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...