Gå til innhold

merkelig problem ang str på strømpebukser til gutten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har brukt str 2-6 mnd på strømpebukser til nå. er 9 mnd. strømpebuksene er lange nok i bena, og sitter på plass, mne hælen er litt for kort på di. så eg satte på han en ny strømpebukse i str 6-12 mnd. og den rakk opp til armene på han, ble skrukkete i bena, og begynte å sige nedover tærne...dårlig beskrivelse ja...men den sitte på plass pga store tøybleier...

så problemet er: er det bedre å ha strømpebukse som passer akuratt, men for kort i hælen, eller større strømpebukse han "subber" i, og rekker opp til armhulene?

takk viss noen kan svare på dette dumme spm=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er best at den er litt for stor. Etter hva jeg har lest, skal man være veldig nøye med hva man setter på bena. De er jo ikke helt ferdig utformet enda, og trange strømpebukser, sokker, sko kan være med på å få frem en uheldig fotstilling. Jeg har akkurat byttet strømpebukser til min gutt, snart 6 mnd, og han svømmer i de, alt for lange på bena, rekker til under armene. Men de gamle var for trange i føttene.

Det er hva jeg har lest ihvertfall....

Skrevet

Det er bedre de er for store ja. Jeg har et par sokker utenpå til min gutt, så holder de seg oppe:-)

Skrevet

Har du prøvd forskjellige merker? De varierer veldig i både stramhet rundt magen, beinlengde osv.

Skrevet

tusen takk for svar=)

han svømmer i di ja!!er veldig liten av alder, derfor så liten str i strømpebuksene.

takk for tipset med sokkene=) skal gjøre det på min også, så han ikke "subber" i den=)

Skrevet

bruker di fra h&m. syns de er greie nok=) di holder seg på plass rundt magen siden han bruker tøybleier. men da han har brukt vanlige bleier, så har til og med str 2-6 mnd vært for store...hehe =)

Skrevet

HM har også stor forskjell på størrelsene da. 2 pakningene passer til min gutt i str 86, mens andre typer i 86 er alt for store....

Skrevet

jeg måtte kjøpe strømpebukse uten føtter til min gutt. han hadde store føtter og korte bein...

Skrevet

takk for svar=)

er det ulikt på str på 2 pk og enkel strømpebukse på h&m? hmm har eg ikek algt merke til...eg har kjøpt begge deler til han...en strømpebukse her varer jo bare en dag før den må til vask:P

strømpebukse uten føtter, hvor får en kjøpt det? har noen bodyer til han med lange ben, så vet i allefall at det passer bra på han=)

Skrevet

jeg kjøper ullongser på HM og cubus...

Skrevet

str 2-6 mnd? jeg har no aldri kjøpt den størrelsen før.. strømpebuksene finnes jo i str 50, 56, 62, 68 , 74 osv...hvorfor ikke kjøpe en av dem?

Skrevet

ikke di på h&m...di det står 62-68 på di=) og neste var fra 74-?? =) til 12 mnd tror eg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...