g@ia Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 ..men min mann vil ikke. Vi har nå to gutter på 6 og 4. Jeg vil så gjerne ha mer familie, man han sier han orker ikke. Han er 35 jeg 33. Han jobber i nordsjøen og er vel egentilg borte mer enn halve året tilsammen. Jeg vet det kan være slitsomt å være alene. Erfarte det til gangs med minstemann som var mye syk. sov ikke om nettene og jeg ble tilslutt helt desperat. Nå er alt bare fryd og gammen. Flotte barn har vi. Sover hele natten, og alt er godt. Vi har diskutert dette med javne mellom rom. Jeg tenker på dette døgnet rundt. Jeg må ha et endelig svar snart før jeg blir tullete - jeg lurer bare på hva som skal til for at jeg skal klare å overtale han. Han ar karriere i nordsjøen , elsker jobben sin. Jeg ønsker "mer" familie. Jeg er også mye roligere nå, det er ikke masse ting jeg skal ha gjort hele tiden...Barna først. Andre som har tre barn og en mann i nordsjøen? Gla for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå