#HØYgravid# Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hei igjen, for en uke siden startet jeg misstanke om at jeg hadde fostervann lekasje. samme dagen fikk jeg tatt prøver, vaginal undersøkelse ol. på sykehuset, og alt var heldigvis bra. Men er fremdeles beskymret,og fremdeles går jeg rundt i evig beskymring, som sikkert heller ikke er noe bra. tidligere i dag ble trusa vår gjennom, og jeg har jo noe utflod, men føler ikke alt er 100 % Det er jo dumt å løpe rundt å rope ulv, ulv - om det aldri skal vare riktig heller. Jormor anbefalte meg å stikkke innom syehuset en tur til, slik jeg fikk unnagjort en ny test. Tenkte å vente til i morgen - å se om jeg føler det samme fremdeles. Ikke meningen å syte her inne, men blir bare så fortvilet når jeg føler alt ikke er som det skal. Og legene sier at alt er ok...... Jeg er bare i uke 21.....og har jeg rett og det er fostervann, vil ikke foster overleve nå om det kommer en infeksjon som sitter igang en fødel..... Hilsen Fortvilet!!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Hvis du er bekymret så få det sjekket en gang til! Kjenner du liv i magen da? Jeg har masse utflod som av og til kommer i sånne mengder at selv buksa blir våt, men det er kanskje ikke det samme... Jeg kjenner massevis av sparking, og da regner jeg med alt er i orden! (Jeg er 21+4) Det ordner seg nok skal du se. Er du bekymret så ring!
#HØYgravid# Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg får vel det Målte akkurat tempen - og jeg har ikke noen feber. Lar denne dagen gå som vanlig, så ser jeg om jeg må gjøre noe mere. ekkelt å gå rundt med en beskymringsfølelse til en hver tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå