Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Hvorfor blir enkelte her inne så rasende dersom noen legger ut innlegg med nyttig informasjon (som f.eks lenken til flaskeposten.org angående tillaging av mme)? Er det ikke greit å ha informasjon tilgjengelig, og så får alle ta sine egne avgjørelser etterpå om hvordan man velger å gjøre det? Dersom man ikke ønsker å lese informasjonen selv, skjønner jeg ikke helt hvorfor man syns det er så fælt at andre får lese den (er jo mange som er her inne)? Syns det er greit at det ikke alltid bare er ufundert synsing her inne jeg. Misforstå meg rett, på mange av spørsmålene som tas opp her inne er synsing og personlige erfaringer akkurat det som trengs, mens på andre ting kan det være greit å faktisk få råd som bygger på fakta. Så velger man jo selv om man følger rådene :-)
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 helt enig med deg!!! det er opp til hvert enkelt å velge hva de vil gjøre md den ibfo de får her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå