gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Er idag 15 uker på vei. -Har ikke vært noe spes syk. -begynte for ca 2 uker siden å bli litt små kvalm om morgenen.som er borte nå. -hadde også i uke 13 litt hodepine.men gjikk over uka etter. -har ikke stor forandring på brystene. men de er ganske store fra før av da. -har fått litt mage,som dukket opp for ca.2 uker siden. -var på ultralyd, å han sa at fosteret var litt liten for alderen. ca 70 mm i uke 14. -hjerteslag på 140-150 -ganske så sprellete i magen. -har fått en del kviser i ansiktet, brystkassa og ryggen. -svatter mye mer enn før. -humørsvinginger -kinesisk fødselskart sier jente Det er vel alt jeg kommer på i farta:) hyggelig med svar:)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 minner om min første tid med gutten i magen. så jeg sier gutt jeg.
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 ser du har nesten dem samme symtomene som meg! så jeg tipper gutt!!!!! veit du hva det blir!! er litt spent!
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 neij vet enda ikke...skal på ul om 3 uker:) håper på svar da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå