Gå til innhold

Blir det feil å ikke be....


Anbefalte innlegg

Skrevet

enkelte kjærseter til venner av brud/brudgom?? Altså, typen har noen kamerater som han ikke er mye sammen med men som han vil be i bryllupet disse har damer fra tid til annen, men nå har begge fått seg dame fast, men ingen vi har kontakt med eller kjenner og gud vet om de forstatt er sammen til bryllupet.. syns det blir feil jeg å be noen man ikke kjenner.. det samme gjelder for noen veninner av meg, vet ikke hvem disse typene er om trent.... så spørsmålet er vel egentlig om man kan be venner uten følge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ber ikke kjærester, kun samboere eller ektefeller. Bryllup er for meg svært personlig og privat - å ha personer jeg ikke kjenner eller tror at jeg ikke kommer til å få anledning til å bli kjent med fordi de en denne månedens kjæreste er ikke aktuelt.

Skrevet

Vi kommer til å be med kjærestene til to av kameratene til sambo og vi har faktisk ikke tryffet noen av dem . Synes ikke det er riktig å be dem uten kjærestene fordi de har vært sammen en stund og dessuten kommer de kun til kaffe.

Skrevet

Vi ber med kjærester. Synes det er mest høflig.

Skrevet

om de ikke har vært sammen så lenge eller ikke er samboere, så ser jeg ingen grunn til at dere skal be dem. det er ikke uhøffelig. :)

Skrevet

Jeg synes det er feil å ikke be kjærester. Hva hadde dere tenkt hvis bare typen blei bedt? Men skjønner det med folk som akuratt har blitt sammen, men jeg hadde bedt de uansett.. :)

Skrevet

Jeg hadde blitt sur om jeg ikke ble bedt, men vi har bodd sammen i 4 år da! ;) Kjenner alle hans venner. Hadde ikke forventet det om jeg nettopp hadde startet å date en kar.

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år nå - og vi har satt regelen at vi ikke ønsker å møte noen for første gang i vårt liv i vårt eget bryllup.

 

De vi ikke har møtt blir ikke bedt.

 

Vi har begrenset plass pga brannrestriksjoner etc, så vi har kun 45 "plasser" til rådighet. Føler at det blir feil hvis de går til kjærester til kompiser eller i vårt tilfelle, fettere, når vi aldri har møtt dem, i stedet for til venner og kollegaer vi bryr oss om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...