Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle tupper!

I morgen er det første (og forhåpentligvis siste) UL!! Vi er veldig spente, men også nervøse for oppdagelsen av noe galt.

I den anledning kankje noen vil gjette kjønn?

Mitt svangerskap:

Fysiologiske tegn:

-Ingen symptomer de første 6 uker (unntatt uteblitt mens)

-Kvalme med brekning og oppkast fra uke 7-16.

-Veldig mye og sterk hodepine.

-Hvilepuls på 90-95.

-Normalt blodtrykk.

-Ikke hatt dilla på søtt eller salt. Kun hatt lyst på vanlig mat som brødskive med brunost, melk osv.

-Ingen sparking enda.

-Ingen bekkenløsning eller strekking i livmoren som jeg har kjent til.

-Noe svimmel.

-Magen kom veldig i uke 17.

-Ingen påvirkning på humør eller psyke

-Mye slapp, sliten og trøtt.

Overnaturlige tegn:

-Mamma, mormor og søster tror det er jente

-Samboer tror det er jente

-Jeg har sterk guttefølelse

Annet:

-Fosterets hjertefrekvens lå på 155 i uke16.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tippa gutt:) lykke til:)

Skrevet

Tipper jente :) Lykke til!

Skrevet

Tipper gutt - en skal ikke kimse av mammaen magefølelse, hi hi;o)

Skrevet

Tipper det blir en gutt:)

Skrevet

Tror du får ei jente....

Skrevet

eg tippe jente!

Skrevet

Hei Phi Phi! Vi skal også på ultralyd i morgen! GLeder oss kjempemye, og håper ultralyddamen vil fortelle oss hva det er.. Har hørt andre som har fortalt om personell som nekteet, fordi det ikke var deres oppgave... Litt dumt synes jeg da.. Men Men, krysser fingrene! Jeg tror du får Jente =)Det tror jeg jeg også får! hihi vil du gjette på meg? Har egentlig helt like symptomer som deg, bare jeg har meget sterke søtt surt og salt lyster, og var kvalm fra uke 8 og litt enda...

Har du foressten testet ut kinesisk fødselskart? Har kjempestor tro på det. anbefales om du ikke har prøvd.. =) Stemmer på alle jeg har sjekka, bortsett fra to

Skrevet

UOPS! ehe, må bare tilføye at de fleste symptomene dine og mine ikke er helt like likevel :P Jeg er veldig opp og ned i humøret, kjenner spark hver dag (stort sett) og strekninger i livmoren

Skrevet

Tipper jente jeg.. ;) Gi oss beskjed i morgen når dere vet da!

Skrevet

Hei mamma på ny i august!!

Ja jeg gjetter jente på deg! Lov å fortell i morgen så gjøre jeg det samme, jeg skal halv elleve.

Blir så redd når du skriver at du har hatt strekninger i livmoren for det har ikke jeg...så da tenker jeg at babyen ikke vokser som den skal, men skal prøve å ikke tenke på det..

Ja har testet kinesisk fødselshoroskop, men på babyverden ble det jente og på barnimagen ble det gutt! Så jeg vet ikke hvem jeg skal stole på..

Har forresten superdilla på epler og appelsiner, spiser haugevis (og epler likte jeg ikke før..) så jeg også har jo på en måte dilla på søtt og saftig..hmmm

Masse lykke til i morgen! :)

Skrevet

Hva ble det?!?!?*spent*

Skrevet

Å HERREGUD DERE VIL IKKE TRO DET (hvertfall ikke jeg..)

DET BLIR TVILLINGER!!!!!!!!!!!

mest sannsynlig to jenter.

Nå vet jeg nesten ikke om jeg skal le eller gråte. Morsom og sjokkerende nyhet, men allikevel er det så mye risiko i tvillingsvangerskap. Må til UL hver 14 dag!! Og sykemeldt fra uke 20!!

Flere som venter to som kan fortelle meg noen beroligens ord?..

Finnes det forresten støtteordninger? Er ikke akkurat veldig rik..

Babyene var forresten friske og veldig sprelske!

Skrevet

Ojsann! Gratulerer så masse! Dobbel lykke:o)))

Skrevet

Gratulera så masse!! Så kjempegøy då! Ønske deg masse lykke te viare i svangerskapet:)

Skrevet

hihi OIOIOI! ja det var vel virkelig en overaskelse! En annen jeg kjenner var også på ultra i dag, timen før meg og fikk samme overaskelse =) vet du om det er eneggede eller toeggede?

Fikk en teit jordmor som mente det var bare tull å vite kjønnet.. snufs så det fikk jeg IKKe vite.. snufs. så tok hun ikke noen fine bilder heller. Men baby var frisk og fin, og det er jo det beste! =) MEN: morkaka mi lå over mormunnen, så hvis den ikke flytter seg må det bli keisersnitt... håper virkelig den flytter seg. vil så gjerne føde normalt.

Morsomt å høre fra deg Phi Phi, vært gøy å hold kontakten litt her inne =)

Skrevet

Ja, v må holde kontakten!!

Mest sannsynlig eneggede, siden vi bare kunne se en morkake. Hadde håpet på toeggede når det først var tvillinger, virker så rart med to små kloninger, tihi..

Så trist med den jordmoren din, trodde nesten ikke sånne fantes jeg, herregud.

Min var super, men nå er det jo UL og oppfølging hver uke her, så jeg synes ting helt ærlig virker veldig skummelt.. vi får se hvordan det går. For bare håpe de holder seg friske og blir til hvertfall over uke 30..

Det er jo ikke tull å vite kjønnet! Når hun allikevel kan se det hvorfor ikke si det!! herregud jeg hadde død hvis min jordmor var sånn i dag. Hun klemte på meg hele tiden og hold meg i hånden, for jeg ble så redd og sjokkskadet.

Snakkes! Hadde du forresten riktig termin? Jeg er ikke 18, men snart 17 uker istedet. Men føder rundt en mnd for tidlig uansett..

Skrevet

kor bra at det gikk toppers hos dere begge,skal på ultralyd 23 mars jeg..har vært på ultralyd i uke 14 og da..legen trodde kanskje det var en liten gutt,men var ikke helt sikkert...men alt var bra da,men gruver meg uansett til ultralyden...men det er vel ganske normalt....men håper jeg får en hyggelig jormor...blir skikkelig provosert når hun ikke vil si kjønn,bare for hun ikke vil det,det skal jo ikke være på hennes premisser...ahh...kan tenke meg at du var sur da...hvis dette skjer hos meg får hun en skikkelig sur trønder på nakken....

Skrevet

Jeg fikk terminen forskjøvet 5 dager så har 15 aug istedet. er da i uke 17+1 =) Høres ut som du fikk en drømmejordmor =)håper bare det er noen andre når jeg skal på nytt i uke 32 for å sjekke =) kasnkje får jeg sett det da.. :) Markerer deg som venn jeg på profilen, så vet jeg jeg finner deg igjen!

Skrevet

Ja det vil jeg og, men hvordan markerer jeg? Er litt antidata hehe

Skrevet

Jeg skjønte det allikevel! Så nå er du markert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...