babyboyღaug07 Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 GUTT! Den fölelsen jeg hadde helt siden jeg ble gravid viste seg å väre sann Han var veeeldig aktiv der inne, og legen tok seg tid og undersökte alt, og alt så normalt ut.. Han var 19 cm og 200 gr Det var en stor lettelse! Terminen forblir 8. august, 2 årsdagen etter at jeg og mannen min ble sammen Fikk med oss 5 fine bilder. Har lagt ut et par i mitt fotoalbum for de som vil se
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer så masse! ) jeg har også vært på ul idag har lagt ut bilder i albumet mitt.. vi får en liten jente Blir kjempekoselig
spindel med spire :) Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 hei vestli! Regner med alt gikk bra på ul i dag, ja? Jeg også får jente Fikk ikke til å se bildene dine, jeg..
*RutIetutt* Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Så gøy med termin på 2-årsdagen da! Og masse gratulerer med prinsen i magen:o)
Yoggy ; ) Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 GRATTIS!! Jag får oxo gutt 8aug, fick flyttad termin fra 30juli..
babyboyღaug07 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Takk jenter Vestli fikk ikke se bildene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå