Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Fremfor å ødelegge den tråden slik som du gjør så skriver jeg en egen tråd. Hvorfor er det stygt? Er dødsfall liksom noe man bare skal skyve under matta og ikke snakke om? Jeg vet med meg selv at når jeg har mistet noen så har jeg vært redd for å snakke om det fordi ingen har turt å snakke med meg om det! Jeg er ganske så sikker på at alle mødre her inne som har opplevd å miste sitt eget barn heller ønsker at vi minnes de barna enn at vi aldri skal nevne dem i frykt for å tråkke noen på tærne. Jeg er også veldig sikker på at du som skriver noe slikt ikke har opplevd å miste noen som er deg så nær, ellers ville du forstått! Men det å skrive noe sånt inne på en slik tråd ødelegger ikke bare tråden men er også både fornærmende og irriterende. Spesielt for noen som har mistet en av sine nære og kjære, uansett om det er et barn eller en forelder eller et søsken.
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Godt forsøk, tillab, men sånne mennesker som den anonyme der tror jeg rett og slett ikke det nytter å snakke fornuftig til. Har sett flere eksempler på anonyme her inne som f.eks får seg til å skrive at de håper folk kræsjer med bilen bare fordi ungene sitter framovervendt, så de får seg en lærepenge. Denne anonyme er vel av samme ulla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå