Memphis78 Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er i uke 17 babyverden/18 BIM, og har blitt skikkelig syk, influensa. Har liksom ikke merket noe spesielt liv på et døgn, er dette normalt når man er syk tror dere? ;-)
LoveInMyTummy Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Det er sikkert bare naturlig at det varierer veldig fra dag til dag. Jeg tror ikke det har noen sammenheng med at du er syk. Det kan enda ta noen uker før du kjenner liv hver dag. Du kan jo prøve å drikke noe med mye sukker i, for å se om du merker noe da, men ikke bekymre deg. God bedring:)
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Så tidlig som uke 17/18 kan det godt gå et døgn imellom uten at en er syk også. Det trenger ikke være noe galt av den grunn! Husk at sparke-tellingen ikke begynner før i uke 28. Dersom du er urolig så ring legen din og hør etter, går det veldig lang tid uten liv kan du nok bli innkalt til en ekstra sjekk hvor de hører etter hjerteslag! God bedring!
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 hei jeg har vært syk nå i nesten 2 uker å har kjent liv hver dag! men nå bærer jeg på en mester i boksing da! det er veldig forskjell på graviditetene til oss alle! har du kjent liv lenge, eller er det bare av og til?? i uke 17-18 merka ikke jeg liv hver dag det kunne godt ta 2-3 dager mellom hver! men ring legen/jordmor hvis du er usikker, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! lykke til har hørt at influensan nå er en virkelig haring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå