♥ivf m/prins♥ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Siden så mange roper ut sin glede over å bare ha 100 dager igjen, så ville jeg også gjøre det.......selv om jeg har litt mer da:) Men nå kan jeg glede meg over å ha enda 165 deilige dager sammen med min lille skatt som ligger trygt inne i magen min:) Går over i uke 18 på onsdag og venter spent på å få kjenne noe fra den lille......blir spennende dager/uker fremover nå
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer med 165 dager da.. :-) Jeg er nede på 62 dager nå og håper tiden går raskt.. Føles lenge det også dessverre...
♥ivf m/prins♥ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 Takk takk:) Ja, jeg tror kanskje at tiden etter man er blitt gravid og tiden før man skal føde kan kjennes litt lang? Og at tiden midt i mellom kan gå litt fort? Jeg føler at tiden går tålig bra fort nå frem mot sommeren, men så stopper det nok litt opp igjen når jeg ligger og svetter og får heteslag av den varme sommeren vi har vi vente........grøss og gru;o( Kos deg med dine 62 dager, nyt tiden og husk - du får de aldri igjen;o)
liten_passasjer Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har også 165 dager igjen! Storveis. Mye tid til å bli kjent med den lille og til å gjøre forberedelser. UL i morgen- enn du?
liten_passasjer Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jaja. Jeg har visst 158 dager igjen jeg. Går litt i surr. hehe. Men uansett - god tid!
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 153 dager igjen :-) Jippi, dagene går relativt fort, men må gjerne gå fortere for min del ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå