Yoggy ; ) Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Var på UL i fredags og fick flytta teminen min aaaaaallt for mange dagar tycker jag, stemmer inte alls med mina egna eller JM.s utregningar...Hade siste menstrutions førsta dag 23okt og h*n blev tillverkad med sikkerhet 8november.... Vad tror ni, vad ska jag førhålla mig till?????
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Min ble laget 9.nov,og jeg fikk termin 09.08,så det stemmer sikkert
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Hadde forresten første dags siste mens 25.10
Jeenie Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 hvis det er UL terminen du fikk flyttet er det bare å forholde seg til den, det er den sykehuset forholder seg til når det gjelder overtid og ellers andre ting som har med svangerskapet å gjøre!
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg ble flyttet fra 25.april til 6.mai da jeg var på UL i november.. Var irriterende da, men når det har gått noen uker er man over det.. :-) Iflg. menstrasjon og alt annet skulle termin ha vært 25.april, men er deilig å få justert litt for da blir forhåpentligvis ikke overtiden så lang.. :-)
Yoggy ; ) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Man er ju så instillt med den første terminen da...men men. Da får jag sikkert ett augusti barn till.Første gutten min sku kommit 29aug og kom 12aug : ) så man vet ju aldrig
babyboyღaug07 Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Hei Yoggy Jeg hadde termin 15.juli, men jeg viste at jeg kom til å bli satt tilbake 1 uke/10 dager, men da UL ble gjort fikk jeg ny termin 8. august! Det var ikke göy! Å bli satt tilbake så mye, men var på Ul idag og alt så fint ut og det er det viktigste Ser at du skriver litt svensk jeg bor for tiden i Sverige, Uppsala.
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Jeg var også til ul i dag, og fikk flytta termin fra 6. aug til 16. august og overtid først 30 aug, noe jeg synes er altfor lenge med tanke på at jeg er velidg sikker på syklus og når barnet ble laget. Spurte litt på skravleisden, og det var heldigvis noen der som hadde erfart det samme, men likevel født på og til og med før menstermin (hurra!) ul-termin er jo uansett + - 14 dager, så jeg har bestemt meg for å følge min opprinnelige termin 6. august, så får det heller bare stå 16. i mine offisielle papirer. Skal også høre med legen min for å be om at overtidsdato bli satt litt tidligere, siden overtid ikke er til å spøke med... men ellers er det sikkert lurt å forholde seg til ul-termin, sånn at en ikke blir altfor utålmodig når opprinnelig termin kommer Lykke til!
Yoggy ; ) Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2007 Jepp..jag er svensk, har varit bosatt i Norge i 8år...trives gott og kommer nog inte till att flyta tillbaka. Saknar endel ting men har familj og venner kvar i sve så man kommer sig dit titt som tett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå