#Ariadne# Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 setter spm tegn ved valget dere har tatt anngaaende mannen deres? jeg foler at mange betviler at jeg faktisk har det bra.. hmm. skjonner ikke hvorfor men.. fler som har det saann?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg føler også at jeg må bevise litt ekstra overfor bekjente og fremmede at vi faktisk har det bra. Men for nærmeste venner og familie "later" jeg ikke som. Vi har ups and downs som alle andre par. Men generelt sett har jeg det bra sammen med mannen min - og vil ikke bytte ham mot noen!
kajak&Daniel Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jepp, det er det... Pappa håper vel på det beste, men tror på det verste eller noe slik.. Jeg har gitt litt penger til kjæresten min iblant. Sa dette til ei, og da begynte hun å snakke om all svindel i Nigeria, og at jeg må være forsiktig osv... Er da ikke en fremmed mann jeg lånte penger til. Det er faren til barnet mitt, en jeg elsker, kjenner og stoler på! Han gav da også penger til meg da jeg var blakk og han bodde her og hadde jobb, så at jeg gir han litt når han er blakk, er for meg ingen stor sak. Så blir litt lei meg når folk da sier jeg må passe meg.. Greit nok han er fra Nigeria, men selv om det heter Nigeriasvindel, vil det jo ikke si at det er alle i Nigeria som driver med det! Jeg vet at han aldri kunne gjøre noe ulovlig. Og hva skal jeg egentlig passe meg for? Vi har en sønn sammen, og hans største ønske er jo å komme hit og bo sammen med oss! Da skal han jobbe, og kommer jo da til å være han som kommer til å betale mest i og med at jeg har tenkt å fortsette studier. Så jeg prøver bare å ikke bry meg om det når folk sier slike ting.... Jeg kommer til å bli verdens lykkeligste den dagen jeg ser han igjen!
#Ariadne# Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 onkser dere masse lykke til!! haaper alt ordner seg for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå