Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 har en litt stikkende følelse ved navlen,e det livmora som vokser??andre som har det slik?e 21+1 no
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg får også en stikkende følelse ved navlen og som noen ganger beveger seg nedover. Det er livmoren som vokser har jeg hørt. Gjør det vondt for deg? Jeg får vondt, men det gir seg raskt.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2007 ikkje kjempe vondt,men kjennes ut som nokken stikk nokka i navlen min..hehe.... har hatt det litt idag,men tror nok det e livmora ja...
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Helt sikkert. Skjer jo så mye rart i kroppene våres nå atte..:-)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2007 dytter litt i...går ikkje over det her..har stikket ved navlen i hele dag..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 lillegul: har det gått over med deg??har ikkje gått over her...kjenne det heile tia... skikkelig ubehagelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå