PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Var på ul i dag og vi skal ha en liten prinsesse!!!! Og jeg som var så sikker på at d var gutt...så feil kan man altså ta..he he...Åhh...en deilig følelse nå...alt var fint, og terminen blir stående... Kommer til å sitte å se på bildene i hele dag jeg... Skjønne jenten min...he he...
*3barns mamma* Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 gratulerer så kjekt å vite for deg at alt er bra. selv ska vi på ul 16mars. så det er litt ventetid her.. misunner deg litt for at du har vert men venter i spenning. kommer min tur også snart:) ha en fin dag og kos deg med prinsessen:)
Jeenie Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 gratulerer så masse med jenta i magen... satt å så på bildene hele dagen da jeg kom hjem fra ordinær UL jeg også.. nå har jeg limt de inn i albumen til lillegutt...
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer! Ja det er bare en herlig følelse. Har sett på bildene i flere dager jeg nå
mamma for 2.gang Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Vi var også på ul i dag,og alt så fint ut=)Vi får også ei jente.Kjempekoselig,ettersom vi har en liten gutt fra før.Termin ble 09.08=)
*RutIetutt* Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Grattis med vel overstått ul og prinsessen i magen:o)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Takk takk alle sammen
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer med jente i magen! :0) Var på ultralyd på onsdag og fikk vite at det var jente hos oss også. Helt fantastisk. Har vist bildene til alle og enhver og blir veldig fornærma når noen sier de ikke helt ser hva som er hva. Hello, det er da klart som dagen! :0)Og det er sef. den søsteste jenta i verden! hehe. :0)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2007 Selvfølgelig er vår egen den søteste jenten i hele verden Jeg har sendt bildet på mms til mange, og har allerede fått høre at hun har min nese he he...Gratulerer så mye m jenten til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå