Gå til innhold

Trollungene var fornøyde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt den eldste synes det er stas med tog, trikk og kafebesøk.

Vi ser på tog hele dagen, men det er veldig sjelden vi bruker det som fremkomstmiddel for hele familien.

Stor takk til arr.kommitèen som klarte å dra så mange med på treff!

Kjempefint å se hvem som skjuler seg bak de forskjellige nickene :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte, snille barn har du! Jeg tør ikke tenke på hvordan det ville vært å ha med mine 2 småttiser............

Skrevet

Det tenker jeg hadde gått helt greit!

Jeg forventer at mine troll skal oppføre seg og prøver å vise det for dem med min måte å være på. De blir jo ett produkt av oss, ikke sant?

Så er det jo ok å smøre dem med pølser og brus, kjeks og bøker også :o)

Skrevet

Hehe... jo det siste der bruker å hjelpe... en kort stund!

Skrevet

Ja, trollungene dine er veldig søte og greie!!! Jeg tør heller ikke tenke på hvordan Karosnuppa hadde vært... Ja ja, som regel oppfører hun seg sånn passe snilt, akkurat som mammaen :)

Skjønner godt at de synes det er moro å reise ut på tur! Det så ut som det gikk bra med den største trollungen til tross for uhellet.

Koselig å se dere!

Skrevet

de så storøyde og fornøyde ut også.... for noen prakteksemplar av arten!!!!!

Skrevet

De var så søte! Trolljenta var til å spise opp. Snakket en hel masse og jeg forsto det meste. Så søte barn må jo bare ha en søt mamma. Fikk ikke snakket så mye med deg, men barna var en flott reklame. Håper å få sjansen til å snakke mer med deg en annen gang. Var spennende for meg å møte så mange ukjente damer på en gang, da passet det fint at det dukket opp to søte småtroll, de går det greit å bli kjent med.

Skrevet

Skjønne unger har du:-)

Skrevet

De var til å spise opp, de nydelige trollungene...

Tror ikke det skulle være det minste vanskelig å ha dere på besøk i phantom-hulen altså... *smiler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...